Marketing wobec ponowoczesności - Onepress
ISBN: 978-83-7941-398-0
stron: 141, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,15 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,85 zł)
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju spoÅ‚eczeÅ„stw. Charakteryzuje siÄ™ brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wieÂloÅ›ciÄ… oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniajÄ…cych siÄ™ bÅ‚yskawicznie. Jest kondycjÄ… pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowoÅ›ci, Å‚Ä…Âczenia wartoÅ›ci przeciwstawnych. Takie zÅ‚ożone i dynamiczne otoczenie spoÅ‚eczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarzÄ…dzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.
W książce starano siÄ™ opracować i zaprezentować syntetyczne ujÄ™cie współczesnej kondycji marketingu oraz jego dziaÅ‚aÅ„ podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starajÄ…cych siÄ™ stawić czoÅ‚a ponowoczesnym wyzwaniom. W zwiÄ…zku z tym przedstawiono wpÅ‚yw wybranych trendów ponowoczeÂsnoÅ›ci na marketing i pokazano, jak zmieniajÄ… one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnÄ™trznych napięć, antynomii w zakreÂsie marketingu prowadzÄ… te zjawiska. NastÄ™pnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zaÂgadnieÅ„, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzÄ™dzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotÂne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywnoÅ›ci marketingu nieformalnego - szeptanego.
Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.
Osoby które kupowały "Marketing wobec ponowoczesności", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)