reklama - zainteresowany?

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Onepress

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
ISBN: 978-83-246-6701-7
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-07-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Tagi: Marketing

Lawinowy przyrost iloÅ›ci danych o klientach, spadek lojalnoÅ›ci wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to gÅ‚ówne bolÄ…czki wspóÅ‚czesnego marketera. W ciÄ…gu ostatnich kilku lat klienci siÄ™ zmienili, a sprawdzone i dziaÅ‚ajÄ…ce „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystajÄ… do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost iloÅ›ci danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostÄ™pnych informacji rozwijajÄ… siÄ™ także narzÄ™dzia informatyczne pozwalajÄ…ce te dane posegregować, uporzÄ…dkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. Systemy IT pomagajÄ… zindywidualizować ofertÄ™ kierowanÄ… do konkretnego klienta i czyniÄ… to automatycznie, bez udziaÅ‚u zespoÅ‚u analitycznego. JednoczeÅ›nie dajÄ… możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiÅ‚ków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego dziaÅ‚ania oznacza nowÄ… rolÄ™ w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzÄ™dziach i procesach. JeÅ›li umiejÄ™tnie je zastosujesz, stworzÄ… ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkujÄ… dziaÅ‚ marketingu na generowanie przychodów.


Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarzÄ…dzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsÅ‚ugi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doÅ›wiadczenie z wielu branż, firm różnej wielkoÅ›ci oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarzÄ…dzania przychodami w UPS Polska. WczeÅ›niej wprowadzaÅ‚ ofertÄ™ mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. ProwadziÅ‚ interaktywnÄ… agencjÄ™ reklamowÄ… oraz byÅ‚ odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu


Patron merytoryczny:

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

 

Osoby które kupowały "Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.