Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Onepress

ISBN: 9788380889521
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,44 zł (poprzednio: 49,30 zł)
Oszczędzasz: 20% (-9,86 zł)
Marketing wewnÄ™trzny stanowi próbÄ™ zaadaptowania marketingu w obszarze zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi. WedÅ‚ug tej koncepcji wiodÄ…cym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitaÅ‚em każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnÄ™trzny. Firma stara siÄ™ zidentyfikować jego potrzeby, aby sformuÅ‚ować dziaÅ‚ania majÄ…ce na celu jego usatysfakcjonowanie, wiÄ™ksze zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnÄ™trznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazujÄ…, jak ważne sÄ… relacje wewnÄ™trzne w organizacji. UmiejÄ™tna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarzÄ…dzanie, umożliwia zwiÄ™kszenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla wspóÅ‚czesnego biznesu.
Osoby które kupowały "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)