reklama - zainteresowany?

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Onepress

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Autor: Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop
ISBN: 9788380889521
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,44 zł (poprzednio: 49,30 zł)
Oszczędzasz: 20% (-9,86 zł)

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie projektami

Marketing wewnÄ™trzny stanowi próbÄ™ zaadaptowania marketingu w obszarze zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi. WedÅ‚ug tej koncepcji wiodÄ…cym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitaÅ‚em każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnÄ™trzny. Firma stara siÄ™ zidentyfikować jego potrzeby, aby sformuÅ‚ować dziaÅ‚ania majÄ…ce na celu jego usatysfakcjonowanie, wiÄ™ksze zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnÄ™trznym oraz lojalność wobec pracodawcy.

Autorki wskazujÄ…, jak ważne sÄ… relacje wewnÄ™trzne w organizacji. UmiejÄ™tna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarzÄ…dzanie, umożliwia zwiÄ™kszenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla wspóÅ‚czesnego biznesu.

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

 

Osoby które kupowały "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.