reklama - zainteresowany?

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Onepress

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Autor: Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop
ISBN: 9788380889521
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,44 zł (poprzednio: 49,30 zł)
Oszczędzasz: 20% (-9,86 zł)

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Tagi: Marketing | Zarządzanie projektami

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.

Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

 

Osoby które kupowały "Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.