reklama - zainteresowany?

Marketing według Teda Levitta - Onepress

Marketing według Teda Levitta
Autor: Theodore Levitt
Tytuł oryginału: Ted Levitt on Marketing (Harvard Business Review Facebook)
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-0906-2
stron: 336, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-05-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

Tagi: Marketing

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naÅ›ladownictwo
  • Sukces marketingowy dziÄ™ki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.


"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

Spis treści

Marketing według Teda Levitta -- spis treści

Wstęp (7)

1. Innowacyjna imitacja (9)

2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)

3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)

4. Produkcyjne podejście do usług (95)

5. Uprzemysłowienie usług (125)

6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)

7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)

8. Globalizacja rynków (197)

9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)

10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)

11. Kreatywność to nie wszystko (257)

12. Marketingowa krótkowzroczność (283)

Skorowidz (321)

O autorze (329)

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.