reklama - zainteresowany?

Marketing według Teda Levitta - Onepress

Marketing według Teda Levitta
Autor: Theodore Levitt
Tytuł oryginału: Ted Levitt on Marketing (Harvard Business Review Facebook)
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-0906-2
stron: 336, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-05-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

Tagi: Marketing

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naÅ›ladownictwo
  • Sukces marketingowy dziÄ™ki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.


"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

 

Osoby które kupowały "Marketing według Teda Levitta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing według Teda Levitta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.