Marketing według Teda Levitta - Onepress

Tytuł oryginału: Ted Levitt on Marketing (Harvard Business Review Facebook)
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-0906-2
stron: 336, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-05-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Ponadczasowa klasyka marketingu
- Innowacyjne naśladownictwo
- Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
- Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
- Globalizacja rynków
- Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.
Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz
Osoby które kupowały "Marketing według Teda Levitta", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)