Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu - Onepress

ISBN: 978-8-3635-6673-9
stron: 136, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 28,95 zł (poprzednio: 37,60 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,65 zł)
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
Inspirujące historie polskich firm, które wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż tylko zarabianie pieniędzy, a człowiek stanowi w nim największą wartość.
Czy celem firmy jest tylko i wyłącznie zysk? Czy firmy istnieją tylko po to, by mieć przychody i tworzyć kolejne produkty i usługi? Czy pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i zarobkiem? Czy dziś na te pytania na pewno można odpowiedzieć tylko "TAK"?
Takie myślenie biznesowe, choć nadal funkcjonuje, coraz częściej wypierane jest przez model zarządzania firmą w oparciu o wartości. Dzieje się tak nie tylko na poziomie zewnętrznego wizerunku, który wpływa na przychody firmy, ale także na wewnętrznym poziomie organizacji – gdzie wszyscy pracownicy, angażując się w działalność firmy, zmieniają świat na lepsze. Robią to, bo wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż tylko zarabianie pieniędzy, a człowiek stanowi w nim największą wartość.
Osoby które kupowały "Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)