Marketing w twojej firmie - Onepress
ISBN: 978-83-8231-139-6
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
JesteÅ› twórcÄ… maÅ‚ego startupu lub wÅ‚aÅ›cicielem firmy? A może dopiero planujesz zaÅ‚ożyć swój biznes? DziÄ™ki tej książce odnajdziesz siÄ™ w Å›wiecie marketingu i zaczniesz prowadzić wÅ‚aÅ›ciwe i zgodne z aktualnie panujÄ…cymi trendami dziaÅ‚ania promocyjne.
Dowiesz siÄ™, jak prowadzić blog firmowy, komunikacjÄ™ w social mediach, wspóÅ‚pracować z influencerami i jak zbudować charyzmatycznÄ… markÄ™ osobistÄ… lidera stojÄ…cego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. DziÄ™ki temu wypÅ‚yniesz i utrzymasz siÄ™ na powierzchni. ZdobÄ™dziesz klientów, którzy nie tylko kupiÄ… to, co sprzedajesz, ale też obdarzÄ… ciÄ™ zaufaniem i zostanÄ… przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – bÄ™dziesz wiedziaÅ‚, jak je wykorzystać.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, bÄ™dziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz siÄ™ prowadzić jednoczeÅ›nie wiele dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziaÅ‚ów, w których zostaÅ‚y przedstawione konkretne propozycje dziaÅ‚aÅ„ z różnych obszarów marketingu. Dowiesz siÄ™, od czego zacząć i co zrobić, aby dziaÅ‚ania te tworzyÅ‚y spójnÄ… caÅ‚ość prowadzÄ…cÄ… do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jakÄ… daje:
- regularne prowadzenie bloga firmowego;
- komunikacja w social mediach;
- korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
- wspóÅ‚praca z influencerami;
- budowanie marki osobistej;
- przygotowanie do zarzÄ…dzania sytuacjÄ… kryzysowÄ…
- i wiele innych rzeczy, które sprawiÄ…, że twój biznes bÄ™dzie zawsze o krok przed konkurencjÄ…!
W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie siÄ™ widoczni w kanaÅ‚ach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
- To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
- Zbiór niemal 200 narzÄ™dzi w podziale na kategorie tematyczne uÅ‚atwiajÄ…cy pracÄ™ opisywanÄ… w poszczególnych rozdziaÅ‚ach.
- Praktyczny poradnik pokazujÄ…cy dziaÅ‚ania, które w wiÄ™kszoÅ›ci można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.
- Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
- Wypowiedzi 15 najwiÄ™kszych ekspertów na Å›wiecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.
***
Ta książka zdecydowanie wypeÅ‚nia lukÄ™ wÅ›ród książek marketingowych na rodzimym rynku. SkÅ‚ada w caÅ‚ość poszczególne gaÅ‚Ä™zie marketingu, które autor wybraÅ‚, przetestowaÅ‚ i wdrożyÅ‚ w życie. To klasyczna mieszanka gaÅ‚Ä™zi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczajÄ…cej nas rzeczywistoÅ›ci – Å›wiata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać siÄ™ ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
Gdybym miaÅ‚a teraz zaczynać karierÄ™ na rynku marketingowym, chÄ™tnie bym siÄ™gnęła po tÄ™ książkÄ™. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. WiÄ™kszość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobiÅ‚ je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki sÄ… wywiady z najlepszymi fachowcami Å›wiatowego marketingu. (...) To, co zebraÅ‚ Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszÅ‚oÅ›ci marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
Autor wyjaÅ›nia wszystkie dziaÅ‚ania we wÅ‚aÅ›ciwej kolejnoÅ›ci, podaje przykÅ‚ady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzÄ™dzi. DziÄ™ki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treÅ›ci i podjąć próbÄ™ samodzielnego ksztaÅ‚towania strategii komunikacyjnej swojego przedsiÄ™biorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UÅš
***
Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i miÄ™dzynarodowych marek. WykÅ‚adowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poÅ›wiÄ™conych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiÄ…gniÄ™cia zawodowe otrzymaÅ‚ 9 wyróżnieÅ„, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaÅ›cie tysiÄ™cy osób.
Osoby które kupowały "Marketing w twojej firmie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Marketing w twojej firmie eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wstęp
Wprowadzenie
Blog firmowy – stwórz skarbnicÄ™ wiedzy
Po co mi blog firmowy?
Wymyśl tytuł posta na blog
Zasada Odwróconej Piramidy i 5W
Struktura układu treści w akapitach
Jak to wyglÄ…da w praktyce?
Elementy wizualne wspierające treść
PrzykÅ‚ady dobrych blogów firmowych
Google Ads – pokaż siÄ™ innym
Zalety i możliwości Google Ads
Typy kampanii i formaty reklam
Do kogo kierować reklamy?
Jak mierzyć efekty reklam?
Modele rozliczeń
PrzykÅ‚ad – kampania Snickersa
Social media – promocja firmy i budowa marki osobistej
Promocja firmy – tworzenie strategii i możliwoÅ›ci reklamowe
Reklama w social mediach
Tworzenie treści o potencjale viralowym
Real-time marketing
PrzykÅ‚ad – Oreo
PrzykÅ‚ad – IKEA
Jak działać pod presją czasu?
Recykling treści
Popularne formaty
Techniczna strona recyklingu treści
Kryzys w social mediach
Budowa marki osobistej w social mediach
Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach
Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline
Przykłady dobrych marek osobistych
Influencer marketing – wpÅ‚ywowi twórcy, sÅ‚awny ty
Kim jest influencer i czym jest influencer marketing?
Zalety wspóÅ‚pracy z influencerem
Wady wspóÅ‚pracy z influencerem
Jakich bÅ‚Ä™dów nie popeÅ‚nić podczas wspóÅ‚pracy z influencerem?
Jak przygotować siÄ™ do wspóÅ‚pracy z influencerem?
Gdzie szukać influencerów?
Jak wybrać i sprawdzić influencera?
PrzykÅ‚adowe formy wspóÅ‚pracy z influencerem
Sposoby pomiaru efektywnoÅ›ci wspóÅ‚pracy z influencerem
Wirtualni influencerzy
PrzykÅ‚ad – WD-40, Darek Stolarz i Jan PiÄ…tkiewicz
PrzykÅ‚ad – Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost
ZarzÄ…dzanie sytuacjami kryzysowymi – pożar można ugasić
Klasyfikacja sytuacji kryzysowych
Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową?
Najczęstsze powody wybuchu kryzysu
Utworzenie sztabu zarzÄ…dzania sytuacjÄ… kryzysowÄ…
Kontakt z dziennikarzami
Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu?
PrzykÅ‚ad – CD Projekt RED
Prognozy ekspertów
1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem.
2. JeÅ›li nie jesteÅ› w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy. NauczyÅ‚em siÄ™ tego na wÅ‚asnej skórze.
3. Komunikacja online
Katastrofy zwiÄ…zane z rozszerzeniem oferty
NiezbÄ™dnik marketera – przydatne narzÄ™dzia
Analityka stron internetowych
SEO – optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie sÅ‚ów kluczowych
Monitoring internetu i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
E-mail marketing
Copywriting, webwriting
Social media
Organizacja pracy
Grafika i wideo
Banki zdjęć
Zakończenie
Bibliografia
Załączniki