reklama - zainteresowany?

Marketing w twojej firmie - Onepress

Marketing w twojej firmie
ebook
Autor: Norbert Oruba
ISBN: 978-83-8231-139-6
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Marketing w twojej firmie

Tagi: Marketing | Start-up

JesteÅ› twórcÄ… maÅ‚ego startupu lub wÅ‚aÅ›cicielem firmy? A może dopiero planujesz zaÅ‚ożyć swój biznes? DziÄ™ki tej książce odnajdziesz siÄ™ w Å›wiecie marketingu i zaczniesz prowadzić wÅ‚aÅ›ciwe i zgodne z aktualnie panujÄ…cymi trendami dziaÅ‚ania promocyjne.

Dowiesz siÄ™, jak prowadzić blog firmowy, komunikacjÄ™ w social mediach, wspóÅ‚pracować z influencerami i jak zbudować charyzmatycznÄ… markÄ™ osobistÄ… lidera stojÄ…cego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. DziÄ™ki temu wypÅ‚yniesz i utrzymasz siÄ™ na powierzchni. ZdobÄ™dziesz klientów, którzy nie tylko kupiÄ… to, co sprzedajesz, ale też obdarzÄ… ciÄ™ zaufaniem i zostanÄ… przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – bÄ™dziesz wiedziaÅ‚, jak je wykorzystać.

Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, bÄ™dziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz siÄ™ prowadzić jednoczeÅ›nie wiele dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziaÅ‚ów, w których zostaÅ‚y przedstawione konkretne propozycje dziaÅ‚aÅ„ z różnych obszarów marketingu. Dowiesz siÄ™, od czego zacząć i co zrobić, aby dziaÅ‚ania te tworzyÅ‚y spójnÄ… caÅ‚ość prowadzÄ…cÄ… do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jakÄ… daje:

  • regularne prowadzenie bloga firmowego;
  • komunikacja w social mediach;
  • korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
  • wspóÅ‚praca z influencerami;
  • budowanie marki osobistej;
  • przygotowanie do zarzÄ…dzania sytuacjÄ… kryzysowÄ…
  • i wiele innych rzeczy, które sprawiÄ…, że twój biznes bÄ™dzie zawsze o krok przed konkurencjÄ…!

W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie siÄ™ widoczni w kanaÅ‚ach online i offline.

Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:

  • To pierwsza polska książka pokazujÄ…ca sposoby promocji z uwzglÄ™dnieniem sytuacji pandemicznej.
  • Zbiór niemal 200 narzÄ™dzi w podziale na kategorie tematyczne uÅ‚atwiajÄ…cy pracÄ™ opisywanÄ… w poszczególnych rozdziaÅ‚ach.
  • Praktyczny poradnik pokazujÄ…cy dziaÅ‚ania, które w wiÄ™kszoÅ›ci można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.
  • Prosty jÄ™zyk bez naukowej i branżowej terminologii.
  • Wypowiedzi 15 najwiÄ™kszych ekspertów na Å›wiecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.

***

Ta książka zdecydowanie wypeÅ‚nia lukÄ™ wÅ›ród książek marketingowych na rodzimym rynku. SkÅ‚ada w caÅ‚ość poszczególne gaÅ‚Ä™zie marketingu, które autor wybraÅ‚, przetestowaÅ‚ i wdrożyÅ‚ w życie. To klasyczna mieszanka gaÅ‚Ä™zi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczajÄ…cej nas rzeczywistoÅ›ci – Å›wiata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać siÄ™ ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl

Gdybym miaÅ‚a teraz zaczynać karierÄ™ na rynku marketingowym, chÄ™tnie bym siÄ™gnęła po tÄ™ książkÄ™. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. WiÄ™kszość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobiÅ‚ je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki sÄ… wywiady z najlepszymi fachowcami Å›wiatowego marketingu. (...) To, co zebraÅ‚ Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszÅ‚oÅ›ci marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski

Autor wyjaÅ›nia wszystkie dziaÅ‚ania we wÅ‚aÅ›ciwej kolejnoÅ›ci, podaje przykÅ‚ady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzÄ™dzi. DziÄ™ki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treÅ›ci i podjąć próbÄ™ samodzielnego ksztaÅ‚towania strategii komunikacyjnej swojego przedsiÄ™biorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UÅš

***

Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i miÄ™dzynarodowych marek. WykÅ‚adowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poÅ›wiÄ™conych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiÄ…gniÄ™cia zawodowe otrzymaÅ‚ 9 wyróżnieÅ„, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaÅ›cie tysiÄ™cy osób.

Dodaj do koszyka Marketing w twojej firmie

Spis treści

Marketing w twojej firmie eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wstęp

Wprowadzenie

Blog firmowy – stwórz skarbnicÄ™ wiedzy

Po co mi blog firmowy?

Wymyśl tytuł posta na blog

Zasada Odwróconej Piramidy i 5W

Struktura układu treści w akapitach

Jak to wyglÄ…da w praktyce?

Elementy wizualne wspierające treść

PrzykÅ‚ady dobrych blogów firmowych

Google Ads – pokaż siÄ™ innym

Zalety i możliwości Google Ads

Typy kampanii i formaty reklam

Do kogo kierować reklamy?

Jak mierzyć efekty reklam?

Modele rozliczeń

PrzykÅ‚ad – kampania Snickersa

Social media – promocja firmy i budowa marki osobistej

Promocja firmy – tworzenie strategii i możliwoÅ›ci reklamowe

Reklama w social mediach

Tworzenie treści o potencjale viralowym

Real-time marketing

PrzykÅ‚ad – Oreo

PrzykÅ‚ad – IKEA

Jak działać pod presją czasu?

Recykling treści

Popularne formaty

Techniczna strona recyklingu treści

Kryzys w social mediach

Budowa marki osobistej w social mediach

Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach

Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline

Przykłady dobrych marek osobistych

Influencer marketing – wpÅ‚ywowi twórcy, sÅ‚awny ty

Kim jest influencer i czym jest influencer marketing?

Zalety wspóÅ‚pracy z influencerem

Wady wspóÅ‚pracy z influencerem

Jakich bÅ‚Ä™dów nie popeÅ‚nić podczas wspóÅ‚pracy z influencerem?

Jak przygotować siÄ™ do wspóÅ‚pracy z influencerem?

Gdzie szukać influencerów?

Jak wybrać i sprawdzić influencera?

PrzykÅ‚adowe formy wspóÅ‚pracy z influencerem

Sposoby pomiaru efektywnoÅ›ci wspóÅ‚pracy z influencerem

Wirtualni influencerzy

PrzykÅ‚ad – WD-40, Darek Stolarz i Jan PiÄ…tkiewicz

PrzykÅ‚ad – Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost

ZarzÄ…dzanie sytuacjami kryzysowymi – pożar można ugasić

Klasyfikacja sytuacji kryzysowych

Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową?

Najczęstsze powody wybuchu kryzysu

Utworzenie sztabu zarzÄ…dzania sytuacjÄ… kryzysowÄ…

Kontakt z dziennikarzami

Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu?

PrzykÅ‚ad – CD Projekt RED

Prognozy ekspertów

1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem.

2. JeÅ›li nie jesteÅ› w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy. NauczyÅ‚em siÄ™ tego na wÅ‚asnej skórze.

3. Komunikacja online

Katastrofy zwiÄ…zane z rozszerzeniem oferty

NiezbÄ™dnik marketera – przydatne narzÄ™dzia

Analityka stron internetowych

SEO – optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie sÅ‚ów kluczowych

Monitoring internetu i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

E-mail marketing

Copywriting, webwriting

Social media

Organizacja pracy

Grafika i wideo

Banki zdjęć

Zakończenie

Bibliografia

Załączniki

Dodaj do koszyka Marketing w twojej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.