Marketing w turystyce. Wydanie III - Onepress
ISBN: 978-83-7941-397-3
stron: 193, Format: ebook
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,47 zł (poprzednio: 43,94 zł)
Oszczędzasz: 17% (-7,47 zł)
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis dziaÅ‚aÅ„ sÅ‚użących obsÅ‚udze turystów w sposób dajÄ…cy im maksimum pozytywnych doznaÅ„ i przeżyć turyÂstycznych.
Obok części ogólnej, omawiajÄ…cej naturÄ™ marketingu i zarzÄ…dzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiajÄ…ce fazy aktywÂnoÅ›ci marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym Å›rodkiem zjednujÄ…cym klientów jest dobra obsÅ‚uga, tzw. marketing bierny, powoÂdujÄ…ca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność wÅ‚Ä…czenia procesu orÂganizacyjnego imprez lub procesów Å›wiadczenia usÅ‚ug turystom jako istotnych skÅ‚adników dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej.
Publikacja jest interesujÄ…ca zarówno dla instytucji lub osób prowadzÄ…cych kampanie marketingowe, jak i dla przedsiÄ™biorców oraz ich zrzeszeÅ„ pragnÄ…Âcych pozyskać coraz wiÄ™ksze iloÅ›ci klientów - turystów. Stanowi cennÄ… pomoc dla wykÅ‚adowców i studentów majÄ…cych w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Dr Tadeusz Chudoba był z wykształcenia historykiem, lecz całe Jego życie zawodowe było związane z badaniem i nauczaniem problemów turystyki, a także z praktyką funkcjonowania przemysłu usług turystycznych.
W pracy naukowej zwiÄ…zaÅ‚ siÄ™ z KatedrÄ… Turystyki w Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a nastÄ™pnie z ZakÅ‚adem Problemów SpoÅ‚eczÂnych Instytutu Turystyki, gdzie m.in. prowadziÅ‚ badania kanadyjskiego rynku turystycznego. OdbyÅ‚ wiele podróży naukowych po Wielkiej Brytanii, StaÂnach Zjednoczonych, Norwegii, Holandii oraz Szwecji spotykajÄ…c siÄ™ z przedstawicielami nauki tych krajów i zapoznajÄ…c siÄ™ z ich dorobkiem. ByÅ‚ także wykÅ‚adowcÄ… marketingu turystycznego w Szwecji w Högskolan w Skrze, a także w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie.
Dr T. Chudoba był przewodnikiem terenowym po Polsce i pilotem wycieczek po Europie i krajach Bliskiego Wschodu.
Osoby które kupowały "Marketing w turystyce. Wydanie III", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)