reklama - zainteresowany?

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - Onepress

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Autor: Maciej Ślużyński
ISBN: 83-7361-366-8
stron: 240, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-01-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Tagi: Marketing

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.

Dzięki tej książce:
  • bÄ™dziesz mógÅ‚ lepiej rozumieć jÄ™zyk reklam;
  • nauczysz siÄ™ odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobÄ™dziesz umiejÄ™tność skutecznego przekonywania za pomocÄ… słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania jÄ™zykowej warstwy komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać wÅ‚aÅ›ciwÄ… treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynajÄ… żyć wÅ‚asnym życiem;
  • być może zdobÄ™dziesz nowy atrakcyjny zawód...

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Spis treści

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekst

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.