reklama - zainteresowany?

Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań - Onepress

Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań
ebook
Autor: Barbara Iwankiewicz-Rak
ISBN: 978-8-3769-5118-8
stron: 239, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,35 zł

Dodaj do koszyka Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań

Tagi: Marketing

Autorka postawiła sobie za cel identyfikację obszarów i cech decyzji marketingowych dotyczących wypełniania zadań społecznych i gospodarczych, wynikających ze zmian potrzeb i preferencji społeczeństwa. Prezentowana książka jest rezultatem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań sfery usług społecznych i organizacji pozarządowych. W kolejnych rozdziałach omówiono organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej, szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych, komunikację marketingową organizacjach pozarządowych, fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych, fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw. Treść książki łączy wątki teoretyczne ze wskazaniem praktycznych zastosowań, nie wyczerpuje jednak rozległej problematyki marketingu i funkcjonowania organizacji pozarządowych w gospodarce rynkowej.

Dodaj do koszyka Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań

 

Osoby które kupowały "Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.