reklama - zainteresowany?

Marketing w ochronie zdrowia - Onepress

Marketing w ochronie zdrowia
ISBN: 978-8-3764-1233-7
stron: 176, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,67 zł (poprzednio: 39,85 zł)
Oszczędzasz: 13% (-5,18 zł)

Dodaj do koszyka Marketing w ochronie zdrowia

Tagi: Marketing

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę.

Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

Dodaj do koszyka Marketing w ochronie zdrowia

 

Osoby które kupowały "Marketing w ochronie zdrowia", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing w ochronie zdrowia

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing w ochronie zdrowia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.