reklama - zainteresowany?

Marketing w erze technologii cyfrowych - Onepress

Marketing w erze technologii cyfrowych
ebook
Autor: Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor
ISBN: 9788301202873
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2018-10-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Marketing w erze technologii cyfrowych

Tagi: Marketing

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Dodaj do koszyka Marketing w erze technologii cyfrowych

Spis treści

Marketing w erze technologii cyfrowych eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • 1. Transformacja cyfrowa implikacje dla marketingu
    • Wprowadzenie
    • 1.1. Cyfrowa transformacja
    • 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja
    • 1.3. Marketing a technologia
    • 1.3.1. Technologie mobilne
    • 1.3.2. Internet Rzeczy
    • 1.3.3. Media społecznościowe
    • 1.3.4. Sztuczna inteligencja
    • 1.4. Marketing a metody zarządzania
    • 1.5. Marketing a organizacja działań
    • 1.6. Przyszłość marketingu
    • Podsumowanie
  • 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej
    • Wprowadzenie
    • 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach
    • 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa w kierunku zmiany zasad konkurowania
    • 2.3. Źródła sukcesu organizacji analiza podejść elementy wspólne i odróżniające
    • 2.4. Czterolistna koniczyna sukces w epoce cyfrowej
    • Podsumowanie
  • 3. Homo Cyber Oeconomicus nowy wymiar zachowań konsumenckich
    • Wprowadzenie
    • 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych
    • 3.2. Homo Cyber Oeconomicus w kierunku przyszłości
    • 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji
    • Podsumowanie
  • 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej uwarunkowania i wyzwania
    • Wprowadzenie
    • 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci uwarunkowania i zależności
    • 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line
    • 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej funkcje i instrumenty
    • 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej elementy web-analityki
    • 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej
    • 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych
    • 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci
    • 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie Google Analytics
    • 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej
    • Podsumowanie
  • 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0
    • Wprowadzenie
    • 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0
    • 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów
    • 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0
    • 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0
    • 5.5. Wartości tworzą pozycję marki
    • 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki
    • 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa
    • 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0
    • Podsumowanie
  • 6. Badania marketingowe nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej
    • Wprowadzenie
    • 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej
    • 6.1.1. Formy i techniki wywiadów
    • 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich
    • 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej
    • 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów
    • 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej
    • 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji
    • 6.4. Big Data w analityce marketingowej
    • 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań
    • 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu
    • 6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych
    • 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych
    • 6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej
    • 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych
    • 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej
    • Podsumowanie
  • 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji
    • Wprowadzenie
    • 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu
    • 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji
    • 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją
    • 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy
    • 7.5. Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich w świetle wyników badań własnych
    • Podsumowanie
  • 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami
    • Wprowadzenie
    • 8.1. Przesłanki i kierunki zmian
    • 8.2. Istota innowacji
    • 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki[352]
    • 8.4. Zarządzanie innowacjami
    • 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami
    • Podsumowanie
  • 9. Oczami praktyków
    • 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje
    • 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje
    • 9.1.2. Makrotrendy rewolucja technologii
    • 9.1.3. Mikrotrendy
    • 9.2. Deep Learning przywitaj się z Golemem
    • 9.2.1. Duch w maszynie
    • 9.2.2. Dane
    • 9.2.3. Algorytmy
    • 9.2.4. Sprzęt
    • 9.2.5. SISO
    • 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem?
    • 9.2.7. Telefon od Absolutu
    • 9.3. Trzy wymiary marketera co współczesny marketer wiedzieć powinien?
  • Epilog
  • O Autorach
  • Bibliografia
  • Netografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Marketing w erze technologii cyfrowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.