reklama - zainteresowany?

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm - Onepress

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Autor: Piotr Guziur
ISBN: 83-7197-510-4
stron: 152, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-10-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,99 zł

Dodaj do koszyka Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:

  • reklama internetowa,
  • standardy reklam i sposób okreÅ›lania ceny reklamy internetowej,
  • cele i efektywność reklamy,
  • sposoby promocji produktów niezwiÄ…zanych bezpoÅ›rednio z witrynÄ… internetowÄ…,
  • sposoby bezpoÅ›redniego przekazu za pomocÄ… e-mail, komunikacji wewnÄ™trznej przedsiÄ™biorstwa, sponsoringu,
  • marketing oparty na wynikach,
  • dziaÅ‚anie programów partnerskich,
  • metody kontroli i analizy dziaÅ‚aÅ„ marketingowych w Internecie,
  • metody i narzÄ™dzia zarzÄ…dzania komunikacjÄ… z klientami.

Dodaj do koszyka Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

 

Osoby które kupowały "Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Spis treści

Marketing w Internecie. Strategie dla ma

Dodaj do koszyka Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.