Marketing usług - Onepress
ISBN: 978-8-3264-1619-4
stron: 16, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)
JednÄ… z ważniejszych tendencji rozwoju wspóÅ‚czesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usÅ‚ug. Nic wiÄ™c dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia siÄ™ coraz wiÄ™cej prac poÅ›wiÄ™conych marketingowi usÅ‚ug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiÄ…cych kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszajÄ…cych kwestie ważne dla caÅ‚ej sfery usÅ‚ug.
Autorzy omawiajÄ… w niej szczegóÅ‚owo takie tematy, jak:
- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
- segmentacja rynku usług,
- jakość usług,
- proces świadczenia usług,
- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
- rola personelu w marketingu firmy usługowej.
Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwiÄ…zane z e-usÅ‚ugami, promocjÄ… w Internecie, z rozwojem portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz ze wspóÅ‚czesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usÅ‚ug wymagany na poziomie akademickim.
Osoby które kupowały "Marketing usług", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)