reklama - zainteresowany?

Marketing usług - Onepress

Marketing usług
Autor: Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.
ISBN: 978-8-3264-1619-4
stron: 16, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług

Tagi: Marketing

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:

  • charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
  • zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
  • segmentacja rynku usług,
  • jakość usług,
  • proces świadczenia usług,
  • polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
  • rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-usługami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.

Dodaj do koszyka Marketing usług

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.