Marketing usług - Onepress

ISBN: 978-8-3264-1619-4
stron: 16, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.
Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:
- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
- segmentacja rynku usług,
- jakość usług,
- proces świadczenia usług,
- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
- rola personelu w marketingu firmy usługowej.
Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-usługami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Osoby które kupowały "Marketing usług", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)