reklama - zainteresowany?

Marketing usług - Onepress

Marketing usług
Autor: Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.
ISBN: 978-8-3264-1619-4
stron: 16, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług

Tagi: Marketing

JednÄ… z ważniejszych tendencji rozwoju wspóÅ‚czesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usÅ‚ug. Nic wiÄ™c dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia siÄ™ coraz wiÄ™cej prac poÅ›wiÄ™conych marketingowi usÅ‚ug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiÄ…cych kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszajÄ…cych kwestie ważne dla caÅ‚ej sfery usÅ‚ug.

Autorzy omawiajÄ… w niej szczegóÅ‚owo takie tematy, jak:

  • charakterystyczne cechy usÅ‚ug i rynku usÅ‚ug,
  • zarzÄ…dzanie marketingiem w firmie usÅ‚ugowej,
  • segmentacja rynku usÅ‚ug,
  • jakość usÅ‚ug,
  • proces Å›wiadczenia usÅ‚ug,
  • polityka ksztaÅ‚towania cen usÅ‚ug, dystrybucja i promocja usÅ‚ug,
  • rola personelu w marketingu firmy usÅ‚ugowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwiÄ…zane z e-usÅ‚ugami, promocjÄ… w Internecie, z rozwojem portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz ze wspóÅ‚czesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usÅ‚ug wymagany na poziomie akademickim.

Dodaj do koszyka Marketing usług

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.