Marketing usług zdrowotnych - Onepress
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
ISBN: 978-8-3264-4110-3
stron: 92, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
ISBN: 978-8-3264-4110-3
stron: 92, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
Tagi: Marketing
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnieÅ„ dotyczÄ…cych marketingu placówek sÅ‚użby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w dziaÅ‚alnoÅ›ci placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty ukÅ‚ad treÅ›ci uÅ‚atwia Czytelnikowi szybkie przejÄ™cie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usÅ‚ug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczÄ…cych budowy planu marketingowego.
Osoby które kupowały "Marketing usług zdrowotnych", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)