reklama - zainteresowany?

Marketing usług zdrowotnych - Onepress

Marketing usług zdrowotnych
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
ISBN: 978-8-3264-4110-3
stron: 92, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych

Tagi: Marketing

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnieÅ„ dotyczÄ…cych marketingu placówek sÅ‚użby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:

- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w dziaÅ‚alnoÅ›ci placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty ukÅ‚ad treÅ›ci uÅ‚atwia Czytelnikowi szybkie przejÄ™cie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usÅ‚ug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczÄ…cych budowy planu marketingowego.

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.