reklama - zainteresowany?

Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów - Onepress

Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Bukowska-Piestrzńska Agnieszka
ISBN: 978-8-3755-6919-3
stron: 334, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,52 zł (poprzednio: 54,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,44 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

 

Osoby które kupowały "Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.