reklama - zainteresowany?

Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów - Onepress

Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Bukowska-Piestrzńska Agnieszka
ISBN: 978-8-3755-6919-3
stron: 334, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,52 zł (poprzednio: 54,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,44 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

 

Osoby które kupowały "Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.