reklama - zainteresowany?

Marketing usług logistycznych - Onepress

Marketing usług logistycznych
ebook
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
ISBN: 978-83-255-9094-9
stron: 310, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 58,65 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-10,35 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług logistycznych

Tagi: Marketing

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

  • zdefiniowano i przedstawiono istotÄ™ usÅ‚ug logistycznych w Å‚aÅ„cuchu dostaw,
  • omówiono specyfikÄ™ marketingu usÅ‚ug logistycznych w kontekÅ›cie przeobrażeÅ„ zachodzÄ…cych w marketingu i marketingu usÅ‚ug,
  • zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujÄ™ciu teoretycznym i empirycznym, odnoszÄ…ce siÄ™ do prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ i wykorzystania instrumentów marketingowych w usÅ‚ugach logistycznych,
  • wskazano kierunki rozwoju marketingu usÅ‚ug logistycznych.

Książka jest adresowana do:

  • studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykÅ‚adów i ćwiczeÅ„ z przedmiotu "Marketing usÅ‚ug logistycznych", a także lektura uzupeÅ‚niajÄ…ca z przedmiotów: "ZarzÄ…dzanie marketingowe w logistyce", "ZarzÄ…dzanie relacjami w Å‚aÅ„cuchu dostaw",
  • nauczycieli akademickich poszukujÄ…cych nowych narzÄ™dzi dydaktycznych,
  • osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usÅ‚ug logistycznych.

Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach - Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Dodaj do koszyka Marketing usług logistycznych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing usług logistycznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.