Marketing usług logistycznych - Onepress
ISBN: 978-8-3255-9093-2
stron: 310, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnieÅ„ marketingu usÅ‚ug logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowaÅ„ kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usÅ‚ugach logistycznych.
Przedmiotem rozważaÅ„ jest zbadanie, jak siÄ™ przeobraża marketing w kontekÅ›cie wspóÅ‚czesnych uwarunkowaÅ„ na rynku TSL, jakie sÄ… klasyczne i nowoczesne dziaÅ‚ania i instrumenty marketingowe stosowane w usÅ‚ugach logistycznych, jak siÄ™ zachowujÄ… wspóÅ‚czeÅ›ni nabywcy usÅ‚ug logistycznych oraz jakie sÄ… specyficzne, najważniejsze pÅ‚aszczyzny rozwoju marketingu tych usÅ‚ug.
W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
- zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
- omówiono specyfikÄ™ marketingu usÅ‚ug logistycznych w kontekÅ›cie przeobrażeÅ„ zachodzÄ…cych w marketingu i marketingu usÅ‚ug,
- zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujÄ™ciu teoretycznym i empirycznym, odnoszÄ…ce siÄ™ do prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ i wykorzystania instrumentów marketingowych w usÅ‚ugach logistycznych,
- wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.
Książka jest adresowana do:
- studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykÅ‚adów i ćwiczeÅ„ z przedmiotu „Marketing usÅ‚ug logistycznych”, a także lektura uzupeÅ‚niajÄ…ca z przedmiotów: „ZarzÄ…dzanie marketingowe w logistyce”, „ZarzÄ…dzanie relacjami w Å‚aÅ„cuchu dostaw”,
- nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
- osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usÅ‚ug logistycznych.
Książka napisana przez zespóÅ‚ autorów pracujÄ…cych w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu UsÅ‚ug WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania i Ekonomiki UsÅ‚ug Uniwersytetu SzczeciÅ„skiego.
Osoby które kupowały "Marketing usług logistycznych", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)