reklama - zainteresowany?

Marketing usług logistycznych - Onepress

Marketing usług logistycznych
Autor: Rosa Grażyna, Jedliński Mariusz, Chrąchol-Barczyk Urszula
ISBN: 978-8-3255-9093-2
stron: 310, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Marketing usług logistycznych

Tagi: Marketing

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnieÅ„ marketingu usÅ‚ug logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowaÅ„ kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usÅ‚ugach logistycznych.

Przedmiotem rozważaÅ„ jest zbadanie, jak siÄ™ przeobraża marketing w kontekÅ›cie wspóÅ‚czesnych uwarunkowaÅ„ na rynku TSL, jakie sÄ… klasyczne i nowoczesne dziaÅ‚ania i instrumenty marketingowe stosowane w usÅ‚ugach logistycznych, jak siÄ™ zachowujÄ… wspóÅ‚czeÅ›ni nabywcy usÅ‚ug logistycznych oraz jakie sÄ… specyficzne, najważniejsze pÅ‚aszczyzny rozwoju marketingu tych usÅ‚ug.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

  • zdefiniowano i przedstawiono istotÄ™ usÅ‚ug logistycznych w Å‚aÅ„cuchu dostaw,
  • omówiono specyfikÄ™ marketingu usÅ‚ug logistycznych w kontekÅ›cie przeobrażeÅ„ zachodzÄ…cych w marketingu i marketingu usÅ‚ug,
  • zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujÄ™ciu teoretycznym i empirycznym, odnoszÄ…ce siÄ™ do prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ i wykorzystania instrumentów marketingowych w usÅ‚ugach logistycznych,
  • wskazano kierunki rozwoju marketingu usÅ‚ug logistycznych.

Książka jest adresowana do:

  • studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykÅ‚adów i ćwiczeÅ„ z przedmiotu „Marketing usÅ‚ug logistycznych”, a także lektura uzupeÅ‚niajÄ…ca z przedmiotów: „ZarzÄ…dzanie marketingowe w logistyce”, „ZarzÄ…dzanie relacjami w Å‚aÅ„cuchu dostaw”,
  • nauczycieli akademickich poszukujÄ…cych nowych narzÄ™dzi dydaktycznych,
  • osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usÅ‚ug logistycznych.

Książka napisana przez zespóÅ‚ autorów pracujÄ…cych w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu UsÅ‚ug WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania i Ekonomiki UsÅ‚ug Uniwersytetu SzczeciÅ„skiego.

Dodaj do koszyka Marketing usług logistycznych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing usług logistycznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.