reklama - zainteresowany?

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy - Onepress

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy
Autor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
TÅ‚umaczenie: Matyja Piotr
ISBN: 978-8-3264-3833-2
stron: 324, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Tagi: Marketing

Metody, taktyki i strategie marketingowe, które dziaÅ‚ajÄ…!

Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.

  • Jak sprawić, aby projekty marketingowe byÅ‚y bardziej opÅ‚acalne?
  • Jak dziÄ™ki przedsiÄ™biorczemu marketingowi wykorzystać każdÄ… okazjÄ™ do osiÄ…gniÄ™cia zysku?
  • Co zrobić, aby oferta wyróżniaÅ‚a siÄ™ na tle konkurencji?

Uniknij bÅ‚Ä™dów niweczÄ…cych nawet najlepsze projekty!

Autorzy opisujÄ… ideÄ™ przedsiÄ™biorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. DzielÄ… siÄ™ swoim doÅ›wiadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. AnalizujÄ… także wyniki badaÅ„ ankietowych przeprowadzonych wÅ›ród 500 najszybciej rozwijajÄ…cych siÄ™ firm z rankingu magazynu Inc".

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

 

Osoby które kupowały "Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.