reklama - zainteresowany?

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy - Onepress

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy
Autor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
Tłumaczenie: Matyja Piotr
ISBN: 978-8-3264-3833-2
stron: 324, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Tagi: Marketing

Metody, taktyki i strategie marketingowe, które działają!

Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.

  • Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
  • Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku?
  • Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?

Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!

Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

 

Osoby które kupowały "Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.