Marketing terytorialny - Onepress

ISBN: 978-8-3264-3895-0
stron: 452, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykÄ™ marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikÄ™ marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejÅ›cie w zarzÄ…dzaniu miastami i regionami, a także gÅ‚ówne problemy funkcjonowania wspóÅ‚czesnych miast konkurujÄ…cych z innymi o dostÄ™p do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poÅ›wiÄ™ca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnÄ™trznych i zewnÄ™trznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnieÅ„ dotyczÄ…cych:
- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzglÄ™dnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- koncepcji ksztaÅ‚towania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
- marketingowego podejÅ›cia do lokalizacji obiektów handlowych,
- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
- wykorzystania przedsiÄ™wzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
Osoby które kupowały "Marketing terytorialny", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)