reklama - zainteresowany?

Marketing terytorialny - Onepress

Marketing terytorialny
Autor: Szromnik Andrzej
ISBN: 978-8-3264-3895-0
stron: 452, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny

Tagi: Marketing

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:

  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.

 


 

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.