reklama - zainteresowany?

Marketing terytorialny - Onepress

Marketing terytorialny
Autor: Szromnik Andrzej
ISBN: 978-8-3264-3895-0
stron: 452, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny

Tagi: Marketing

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykÄ™ marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikÄ™ marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejÅ›cie w zarzÄ…dzaniu miastami i regionami, a także gÅ‚ówne problemy funkcjonowania wspóÅ‚czesnych miast konkurujÄ…cych z innymi o dostÄ™p do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poÅ›wiÄ™ca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnÄ™trznych i zewnÄ™trznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnieÅ„ dotyczÄ…cych:

  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siÅ‚y roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzglÄ™dnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji ksztaÅ‚towania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejÅ›cia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsiÄ™wzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.

 


 

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.