reklama - zainteresowany?

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - Onepress

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
ebook
Autor: red. nauk. Andrzej Szromnik
ISBN: 978-8-3638-0475-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,45 zł (poprzednio: 36,23 zł)
Oszczędzasz: 27% (-9,78 zł)

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Autorzy prezentujÄ… swojÄ… propozycjÄ™ periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. StawiajÄ… zwÅ‚aszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykÄ™.

Przedstawiony zbiór zagadnieÅ„ traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich ksztaÅ‚towania, w tym renomie jako kategorii wiodÄ…cej. Szczególnie wiele uwagi poÅ›wiecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. PodkreÅ›lono znaczenie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w systemie komunikacji marketingowej.

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

 

Osoby które kupowały "Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.