reklama - zainteresowany?

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - Onepress

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
ebook
Autor: red. nauk. Andrzej Szromnik
ISBN: 978-8-3638-0475-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,71 zł

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

 

Osoby które kupowały "Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.