Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - Onepress
ISBN: 978-8-3638-0475-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,45 zł (poprzednio: 36,23 zł)
Oszczędzasz: 27% (-9,78 zł)
Autorzy prezentujÄ… swojÄ… propozycjÄ™ periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. StawiajÄ… zwÅ‚aszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykÄ™.
Przedstawiony zbiór zagadnieÅ„ traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich ksztaÅ‚towania, w tym renomie jako kategorii wiodÄ…cej. Szczególnie wiele uwagi poÅ›wiecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. PodkreÅ›lono znaczenie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w systemie komunikacji marketingowej.
Osoby które kupowały "Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)