reklama - zainteresowany?

Marketing szeptany - Onepress

Marketing szeptany
Autor: Sernovitz Andy
Tłumaczenie: Stawiński Janusz
ISBN: 978-8-3264-0663-8
stron: 172, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,91 zł (poprzednio: 73,15 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,24 zł)

Dodaj do koszyka Marketing szeptany

Tagi: Marketing | Public Relations

Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!

Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.


Dodaj do koszyka Marketing szeptany

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing szeptany

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.