reklama - zainteresowany?

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Onepress

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Autor: Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
ISBN: 978-8-3264-3447-1
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Tagi: Marketing

Książka stanowi caÅ‚oÅ›ciowe opracowanie zagadnieÅ„ z zakresu marketingowego zarzÄ…dzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki ksztaÅ‚tujÄ…ce jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególnÄ… uwagÄ™ zwracajÄ…c na takie tematy jak:

- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarzÄ…dzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowaÅ„ pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i dziaÅ‚aÅ„ marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzglÄ™dnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz staÅ‚e ceny i marże na leki refundowane.

Dodaj do koszyka Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.