reklama - zainteresowany?

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - Onepress

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor: Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.
Tłumaczenie: Niedźwiedź Grzegorz
ISBN: 978-8-3656-2560-1
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Tagi: Marketing

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

 

Osoby które kupowały "Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.