reklama - zainteresowany?

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - Onepress

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor: Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.
Tłumaczenie: Niedźwiedź Grzegorz
ISBN: 978-8-3656-2560-1
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Tagi: Marketing

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicÄ… Made in Italy jest symbolem jakoÅ›ci i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książkÄ…, która w przystÄ™pny sposób przedstawia, jak oni to robiÄ…. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentujÄ… efekty swoich studiów i licznych doÅ›wiadczeÅ„ praktycznych zwiÄ…zanych z zastosowaniem wspóÅ‚czesnych koncepcji i narzÄ™dzi marketingowych do wszelkich aktywnoÅ›ci zwiÄ…zanych ze sprzedażą produktów żywnoÅ›ciowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gastronomicznÄ… i turystykÄ… kulinarnÄ…. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o dziaÅ‚aniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeÅ„ kulinarnych (eventów). TreÅ›ci prezentowane w książce ilustrowane sÄ… bardzo licznymi przykÅ‚adami praktycznymi, które prezentujÄ… dziaÅ‚ania marketingowe, jakie podejmujÄ… wÅ‚oscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, peÅ‚nen danych, grafik i kolorowych zdjęć, uÅ‚atwiajÄ…cy pogÅ‚Ä™bianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczÄ…cych marketingu odnoszÄ…cego siÄ™ do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzÄ™dzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieÅ›ci o tych, którym siÄ™ udaÅ‚o i dlaczego.

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

 

Osoby które kupowały "Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.