reklama - zainteresowany?

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - Onepress

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta
ebook
Autor: Paweł Bryła
ISBN: 978-8-3796-9751-9
stron: 441, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,86 zł (poprzednio: 29,25 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,39 zł)

Dodaj do koszyka Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Książka dotyczy marketingu produktów żywnoÅ›ciowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjnoÅ›ci oferty istotnÄ… rolÄ™ odgrywajÄ… instrumenty gwarantowania wysokiej jakoÅ›ci produktu, w szczególnoÅ›ci oznaczenia jakoÅ›ci i systemy certyfikacji. PrzyjmujÄ… cechy tzw. marek kolektywnych. Marketingowy proces konstruowania jakoÅ›ci produktów regionalnych i ekologicznych ma uwarunkowania systemowe, gdyż zależy od poziomu wspóÅ‚pracy w kanale dystrybucji. Tożsamość obszaru pochodzenia i wymiar ekologiczny nawiÄ…zujÄ… do potrzeb wspóÅ‚czesnego konsumenta, jego systemu wartoÅ›ci i preferencji.
Praca skÅ‚ada siÄ™ z trzech rozdziaÅ‚ów. Pierwszy dotyczy terminologii oraz stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. Ma charakter teoretyczny i stanowi kontekst problemu, drugi - wÅ‚asnych badaÅ„ empirycznych obejmujÄ…cych sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. PosÅ‚użono siÄ™ dwoma próbami, obejmujÄ…cymi kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ukazano studia przypadku czterech firm, specjalizujÄ…cych siÄ™ w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogÅ‚Ä™bionych i analizy zawartoÅ›ci ich stron internetowych. Ostatni rozdziaÅ‚ jest poÅ›wiÄ™cony wynikom badaÅ„ wÅ‚asnych na dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosÅ‚ych mieszkaÅ„ców Polski i zÅ‚ożonej z mÅ‚odych i wyksztaÅ‚conych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikacjÄ™ hipotez badawczych na temat zależnoÅ›ci miÄ™dzy kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakoÅ›ci produktów regionalnych i ekologicznych, a także wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
 

Dodaj do koszyka Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

 

Osoby które kupowały "Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.