reklama - zainteresowany?

Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - Onepress

Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
ebook
Autor: Grażyna Rosa
ISBN: 978-83-255-8200-5
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,15 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,85 zł)

Dodaj do koszyka Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Tagi: Marketing

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.

Założeniem rozważań jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

Autorzy przedstawiajÄ…:

  • istotÄ™ i przeobrażenia zachodzÄ…ce w marketingu w kontekÅ›cie krajowym i miÄ™dzynarodowym,
  • podstawowe problemy badawcze, odnoszÄ…ce siÄ™ do tradycyjnych i nowoczesnych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych,
  • kierunki rozwoju marketingu.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych jako pomoc do przedmiotów: podstawy marketingu, zarządzanie marketingowe, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: marketing usług, zachowania nabywców.  Może być przydatna również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również praktykom, śledzącym nowe trendy w marketingu.

Zespół autorski tworzą pracownicy Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, głównie Katedry Marketingu Usług.


Ogromną zaletą książki jest jej bardzo czytelna, logiczna wewnętrzna struktura, w której Czytelnik odnajdzie nie tylko najważniejsze ustalenia teoretyczne marketingu
(...), ale także pełny przegląd możliwych rozwiązań strategicznych (...). Warte szczególnej uwagi są te fragmenty książki, które dotyczą nowoczesnych ujęć marketingu, gdyż dowodzą konieczności szybkiego "nadążania" za nową wiedzą z zakresu: badania rynku, analizy zachowań konsumentów, zarządzania narzędziami 4P oraz budowania lojalności klientów - stanowiących podstawę sukcesu rynkowego współczesnych przedsiębiorstw (...).

Prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Dodaj do koszyka Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

 

Osoby które kupowały "Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.