reklama - zainteresowany?

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Onepress

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Autor: Pluta-Olearnik Mirosława
ISBN: 978-8-3208-2072-0
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

Dodaj do koszyka Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

 

Osoby które kupowały "Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.