Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Onepress
ISBN: 978-8-3208-2072-0
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
Osoby które kupowały "Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł