reklama - zainteresowany?

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - Onepress

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
ebook
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
ISBN: 978-8-3796-9038-1
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,76 zł (poprzednio: 17,72 zł)
Oszczędzasz: 28% (-4,96 zł)

Dodaj do koszyka Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Tagi: Marketing

Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnoÅ›ciowymi wynika w dużym stopniu ze zmÄ™czenia konsumentów ofertÄ… produktów masowych. Nowym trendem zachowaÅ„ nabywców produktów żywnoÅ›ciowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tutaj do czynienia z rosnÄ…cÄ… Å›wiadomoÅ›ciÄ… konsumentów oraz z coraz wiÄ™kszÄ… dbaÅ‚oÅ›ciÄ… o zdrowy tryb życia. WspóÅ‚czesny konsument jest także coraz bardziej otwarty na poznawanie różnych regionów i to zarówno w skali swego kraju, jak i caÅ‚ej Europy.

W procesie konsumpcji produktów żywnoÅ›ciowych obserwujemy wyraźny trend do poszukiwania autentycznych wartoÅ›ci i zwiÄ…zanych z nimi produktów. W kontekÅ›cie europejskim należy także podkreÅ›lić umacnianie roli regulacji unijnych, które sÅ‚użą ochronie produktów regionalnych oraz unikatowych metod wytwarzania.

Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzajÄ… szereg zupeÅ‚nie nowych możliwoÅ›ci dla innowacyjnych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. DziaÅ‚ania te wpisujÄ… siÄ™ w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywnoÅ›ci zmysÅ‚owe walory produktu majÄ… kluczowe znaczenie. Należy podkreÅ›lić także fakt, że wiÄ™kszość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez maÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczÄ… gÅ‚ównie sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanaÅ‚ów dystrybucji.

W sferze komunikacji marketingowej dziaÅ‚ania te dotyczÄ… strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanaÅ‚ów komunikacji marketingowej.

W sferze nowoczesnej dystrybucji gÅ‚ównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanaÅ‚ów dystrybucji. W przypadku producentów o wiÄ™kszej skali produkcji pojawia siÄ™ również wyzwanie zwiÄ…zane z wejÅ›ciem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanaÅ‚ów masowej dystrybucji.

Osobnym wyzwaniem dla regionalnych produktów żywnoÅ›ciowych sÄ… strategie eksportu i próby penetrowania rynków zagranicznych. MożliwoÅ›ci marketingowe sÄ… w tym zakresie zdeterminowane skalÄ… produkcji, a także wykorzystaniem w tej strategii różnego rodzaju dobrowolnych zrzeszeÅ„ i konsorcjów producenckich. 

Dodaj do koszyka Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

 

Osoby które kupowały "Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.