Marketing polityczny. Studium porównawcze - Onepress
ISBN: 978-8-3011-4737-2
stron: 358, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia wÅ‚adzy we wspóÅ‚czesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujÄ…ce i rzadko, jak dotÄ…d, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to poÅ‚Ä…czenie teorii marketingu politycznego z praktykÄ…. Z jednej strony, książka ta sÅ‚użyć wiÄ™c może jako podrÄ™cznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujÄ…cy przeglÄ…d technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, uÅ‚atwiajÄ…cych ksztaÅ‚towanie postaw wyborców i zdobywanie ich gÅ‚osów.
Tak wiÄ™c, książka ta bÄ™dzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarzÄ…dzania i marketingu, specjalistów zajmujÄ…cych siÄ™ marketingiem, reklamÄ… czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Osoby które kupowały "Marketing polityczny. Studium porównawcze", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)