Marketing polityczny. Studium porównawcze - Onepress
ISBN: 978-8-3011-4737-2
stron: 358, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia wÅ‚adzy we wspóÅ‚czesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujÄ…ce i rzadko, jak dotÄ…d, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to poÅ‚Ä…czenie teorii marketingu politycznego z praktykÄ…. Z jednej strony, książka ta sÅ‚użyć wiÄ™c może jako podrÄ™cznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujÄ…cy przeglÄ…d technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, uÅ‚atwiajÄ…cych ksztaÅ‚towanie postaw wyborców i zdobywanie ich gÅ‚osów.
Tak wiÄ™c, książka ta bÄ™dzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarzÄ…dzania i marketingu, specjalistów zajmujÄ…cych siÄ™ marketingiem, reklamÄ… czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
Osoby które kupowały "Marketing polityczny. Studium porównawcze", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)