reklama - zainteresowany?

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych - Onepress

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański
ISBN: 83-246-0428-6
stron: 192, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Tagi: E-biznes | Marketing | Perswazja i NLP

  • Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
  • Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
  • Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Dodaj do koszyka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

 

Osoby które kupowały "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Spis treści

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych -- spis tre

Dodaj do koszyka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.