Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych - Onepress

ISBN: 83-246-0428-6
stron: 192, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
- Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
- Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
- Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:
- jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
- jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
- jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
- jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
- jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
- jak podsuwać innym motywy do działania,
- jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
- jakie słowa wzbudzają czujność.
Osoby które kupowały "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)