reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie - Onepress

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
Tłumaczenie: Grala-Kowalska Magdalena
ISBN: 978-8-3264-4592-7
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Tagi: E-biznes | Marketing

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:

  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.