reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie - Onepress

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
TÅ‚umaczenie: Grala-Kowalska Magdalena
ISBN: 978-8-3264-4592-7
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Tagi: E-biznes | Marketing

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, Å‚Ä…czÄ… w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzÄ™dziami wykorzystywanymi w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, prezentujÄ…c czytelnikom wzorcowe plany dziaÅ‚ania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

UnikajÄ…c przytÅ‚aczajÄ…cych statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiajÄ… szczegóÅ‚owy plan ataku w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, angażować klientów, pobudzać do dziaÅ‚ania i przeÅ›cigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:

  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych,
  • zestaw narzÄ™dzi partyzanckich w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych,
  • obszernÄ… listÄ™ kontrolnÄ… cech stron spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzÄ™dzia wywiadowcze,
  • narzÄ™dzia spoÅ‚ecznoÅ›ciowe przyszÅ‚oÅ›ci,
  • i dużo, dużo wiÄ™cej!

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.