reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy - Onepress

Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Levinson Jay Conrad
ISBN: 978-8-3264-1252-3
stron: 424, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Tagi: E-biznes | Mała firma | Marketing

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie.

W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:

- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,

- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,

- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,

- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,

- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.

Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.