Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy - Onepress
ISBN: 978-8-3264-1252-3
stron: 424, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujÄ…ce nowe technologie zrewolucjonizowaÅ‚y strategie marketingowe maÅ‚ych firm na caÅ‚ym Å›wiecie.
W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednoczeÅ›nie niedrogie narzÄ™dzia sÅ‚użące powiÄ™kszaniu udziaÅ‚u w rynku, m.in.:
- 16 najwiÄ™kszych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarzÄ…dzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiÄ™biorców. Każdy wÅ‚aÅ›ciciel maÅ‚ej firmy powinien mieć tÄ™ książkÄ™ w swojej podrÄ™cznej bibliotece!
Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)