reklama - zainteresowany?

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Onepress

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor: Fonfara Krzysztof
ISBN: 978-8-3208-2070-6
stron: 196, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Tagi: Marketing

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?.

Autor przybliżył w książce:

  • sposoby dziaÅ‚ania firmy na rynku przedsiÄ™biorstw,
  • procesy zakupu na rynku przedsiÄ™biorstw,
  • relacje miÄ™dzy firmami,
  • podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiÄ™biorstw (w tym zÅ‚ożoność i wielostronność powiÄ…zaÅ„ firmy oraz zarzÄ…dzanie portfelem nabywców),
  • wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiÄ™biorstwa.

Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.