Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Onepress
Autor: Fonfara Krzysztof
ISBN: 978-8-3208-2070-6
stron: 196, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
ISBN: 978-8-3208-2070-6
stron: 196, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
Tagi: Marketing
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?.
Autor przybliżył w książce:
- sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
- procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
- relacje między firmami,
- podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
- wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
Osoby które kupowały "Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)