reklama - zainteresowany?

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Onepress

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor: Fonfara Krzysztof
ISBN: 978-8-3208-2070-6
stron: 196, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Tagi: Marketing

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?.

Autor przybliżył w książce:

  • sposoby dziaÅ‚ania firmy na rynku przedsiÄ™biorstw,
  • procesy zakupu na rynku przedsiÄ™biorstw,
  • relacje miÄ™dzy firmami,
  • podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiÄ™biorstw (w tym zÅ‚ożoność i wielostronność powiÄ…zaÅ„ firmy oraz zarzÄ…dzanie portfelem nabywców),
  • wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiÄ™biorstwa.

Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.