reklama - zainteresowany?

Marketing nowych technologii i produktów B+R - Onepress

Marketing nowych technologii i produktów B+R
ebook
Autor: Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner
ISBN: 978-83-8220-204-5
stron: 158, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,89 zł (poprzednio: 19,86 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Autorzy książki dokÅ‚adnie analizujÄ… zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. OkreÅ›lajÄ… unikalny proces marketingowy i puÅ‚apki zwiÄ…zane z przeÅ‚ożeniem nowej technologii na nowy produkt. BadajÄ… czynniki, które decydujÄ… o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. PublikacjÄ™ można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorÄ…cym udziaÅ‚ w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.

Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarzÄ…dzania technologiÄ… z pięćdziesiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem jako technolog, czÅ‚onka zarzÄ…du spóÅ‚ek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiÄ™biorczoÅ›ci.

W dzisiejszym konkurencyjnym Å›wiecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstajÄ…cych technologii czÄ™sto wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie siÄ™ na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiÄ…zanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych sÄ… przesycone informacjami, intensywnym wysyÅ‚aniem wiadomoÅ›ci i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiajÄ… w swojej książce wyrafinowane, a jednoczeÅ›nie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejÅ›cie do wprowadzania nowych technologii i powiÄ…zanych produktów na chaotyczny rynek globalny. DoskonaÅ‚a lektura dla doÅ›wiadczonych profesjonalistów opracowujÄ…cych i wprowadzajÄ…cych nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiÄ™biorców opracowujÄ…cych nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.

Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem w zarzÄ…dzaniu, zajmujÄ…cego siÄ™ strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocjÄ…,
zaÅ‚ożyciela i prezesa Cylentium – przedsiÄ™biorstwa zajmujÄ…cego siÄ™ cyberbezpieczeÅ„stwem.

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

 

Osoby które kupowały "Marketing nowych technologii i produktów B+R", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

Spis treści

Marketing nowych technologii i produktów B+R eBook -- spis treści

Wprowadzenie                 9

 

RozdziaÅ‚ I. Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R                  13

    1. ZarzÄ…dzanie efektami dziaÅ‚alnoÅ›ci B+R   13
    2. Rozwój marketingu w sektorze B+R      17
    3. Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R            23
    4. Wiedza jako podstawowe źródÅ‚o nowych technologii      28

 

RozdziaÅ‚ II. Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji 33

    1. Strategie pchania – push, i ciÄ…gnienia – pull          33
    2. Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji     40
    3. Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R             47

 

RozdziaÅ‚ III. Instrumenty marketingu mix   55

    1. Prototyp      55
    2. Produkt – technologia             65
    3. Cena i czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na decyzje cenowe    69
    4. Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego            81
    5. Dystrybucja, miejsce, kanaÅ‚y dystrybucyjne         87
    6. Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii               95
    7. Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R             101

 

RozdziaÅ‚ IV. Koncepcje oceny dostÄ™pnoÅ›ci rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R             109

    1. Ocena gotowoÅ›ci technologicznej        109
    2. Metodologie oceny potencjaÅ‚u i dostÄ™pnoÅ›ci rynku            115
    3. Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek         120

 

RozdziaÅ‚ V. Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R         125

    1. Licencjonowanie       126
    2. Nowe przedsiÄ™biorstwo          136
    3. Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe  140

 

Bibliografia         147

 

Spis tabel            155

 

Spis rysunków    157

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.