Marketing nowych technologii i produktów B+R - Onepress
ISBN: 978-83-8220-204-5
stron: 158, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 15,89 zł (poprzednio: 19,86 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)
Autorzy książki dokÅ‚adnie analizujÄ… zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. OkreÅ›lajÄ… unikalny proces marketingowy i puÅ‚apki zwiÄ…zane z przeÅ‚ożeniem nowej technologii na nowy produkt. BadajÄ… czynniki, które decydujÄ… o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. PublikacjÄ™ można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorÄ…cym udziaÅ‚ w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.
Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarzÄ…dzania technologiÄ… z pięćdziesiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem jako technolog, czÅ‚onka zarzÄ…du spóÅ‚ek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiÄ™biorczoÅ›ci.
W dzisiejszym konkurencyjnym Å›wiecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstajÄ…cych technologii czÄ™sto wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie siÄ™ na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiÄ…zanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych sÄ… przesycone informacjami, intensywnym wysyÅ‚aniem wiadomoÅ›ci i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiajÄ… w swojej książce wyrafinowane, a jednoczeÅ›nie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejÅ›cie do wprowadzania nowych technologii i powiÄ…zanych produktów na chaotyczny rynek globalny. DoskonaÅ‚a lektura dla doÅ›wiadczonych profesjonalistów opracowujÄ…cych i wprowadzajÄ…cych nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiÄ™biorców opracowujÄ…cych nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.
Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem w zarzÄ…dzaniu, zajmujÄ…cego siÄ™ strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocjÄ…,
zaÅ‚ożyciela i prezesa Cylentium – przedsiÄ™biorstwa zajmujÄ…cego siÄ™ cyberbezpieczeÅ„stwem.
Osoby które kupowały "Marketing nowych technologii i produktów B+R", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Marketing nowych technologii i produktów B+R eBook -- spis treści
Wprowadzenie 9
RozdziaÅ‚ I. Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R 13
-
- Zarządzanie efektami działalności B+R 13
- Rozwój marketingu w sektorze B+R 17
- Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R 23
- Wiedza jako podstawowe źródÅ‚o nowych technologii 28
RozdziaÅ‚ II. Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji 33
-
- Strategie pchania – push, i ciÄ…gnienia – pull 33
- Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji 40
- Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R 47
Rozdział III. Instrumenty marketingu mix 55
-
- Prototyp 55
- Produkt – technologia 65
- Cena i czynniki wpływające na decyzje cenowe 69
- Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego 81
- Dystrybucja, miejsce, kanały dystrybucyjne 87
- Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii 95
- Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R 101
RozdziaÅ‚ IV. Koncepcje oceny dostÄ™pnoÅ›ci rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R 109
-
- Ocena gotowości technologicznej 109
- Metodologie oceny potencjału i dostępności rynku 115
- Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek 120
RozdziaÅ‚ V. Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R 125
-
- Licencjonowanie 126
- Nowe przedsiębiorstwo 136
- Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe 140
Bibliografia 147
Spis tabel 155
Spis rysunków 157