reklama - zainteresowany?

Marketing nowych technologii i produktów B+R - Onepress

Marketing nowych technologii i produktów B+R
ebook
Autor: Dariusz M. Trzmielak, William Bradley Zehner
ISBN: 978-83-8220-204-5
stron: 158, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,89 zł (poprzednio: 19,86 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Autorzy książki dokÅ‚adnie analizujÄ… zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. OkreÅ›lajÄ… unikalny proces marketingowy i puÅ‚apki zwiÄ…zane z przeÅ‚ożeniem nowej technologii na nowy produkt. BadajÄ… czynniki, które decydujÄ… o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. PublikacjÄ™ można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorÄ…cym udziaÅ‚ w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.

Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarzÄ…dzania technologiÄ… z pięćdziesiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem jako technolog, czÅ‚onka zarzÄ…du spóÅ‚ek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiÄ™biorczoÅ›ci.

W dzisiejszym konkurencyjnym Å›wiecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstajÄ…cych technologii czÄ™sto wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie siÄ™ na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiÄ…zanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych sÄ… przesycone informacjami, intensywnym wysyÅ‚aniem wiadomoÅ›ci i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiajÄ… w swojej książce wyrafinowane, a jednoczeÅ›nie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejÅ›cie do wprowadzania nowych technologii i powiÄ…zanych produktów na chaotyczny rynek globalny. DoskonaÅ‚a lektura dla doÅ›wiadczonych profesjonalistów opracowujÄ…cych i wprowadzajÄ…cych nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiÄ™biorców opracowujÄ…cych nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.

Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem w zarzÄ…dzaniu, zajmujÄ…cego siÄ™ strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocjÄ…,
zaÅ‚ożyciela i prezesa Cylentium – przedsiÄ™biorstwa zajmujÄ…cego siÄ™ cyberbezpieczeÅ„stwem.

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

 

Osoby które kupowały "Marketing nowych technologii i produktów B+R", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.