Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają - Onepress
ISBN: 978-83-246-3523-8
stron: 224, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
- Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
- o sobie (personal branding),
- o firmie (komunikacja korporacyjna),
- o produkcie (komunikacja produktowa),
- o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
- o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
patronami książki są:
Osoby które kupowały "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
Spis treści
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają -- spis treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Opowiedz albo nie przeszkadzaj (15)
- Natłok informacji i efekt: attention crash (16)
- Syzyfowe prace marketingu i public relations (19)
- Od spełniania potrzeb konsumentów po ich tworzenie (22)
- Marketing decyduje o wartości (24)
- Trzy tysiące reklam dziennie (27)
- Krzyczeć głośniej, jeszcze głośniej (29)
- Kto opowie świat, ten nim rządzi (37)
- Powrót komunikacji do korzeni (43)
- Opowiadanie wciąż tych samych historii, na nowo (45)
- Łakniemy dobrych historii (51)
- 31 narratemów i struktura dramatu Szekspirowskiego (54)
Rozdział 2. Opowiedz mi o swojej firmie (57)
- Podstawa: strategia wizerunkowa (59)
- Precyzja w komunikacji z otoczeniem (61)
- Scenariusze dla firm (65)
- Siła narracji w biznesie (69)
- Co sprzedajecie? (72)
- Narracja Steve'a Jobsa (74)
- Sprzedaż emocji, nie produktów (76)
- Mniej informacji, więcej historii (78)
- Porywająca walka narracji (81)
- Nie kupujemy już marek, ale dobre opowieści (87)
- W poszukiwaniu marzeń (89)
- Pięć elementów dobrej narracji (98)
Rozdział 3. Opowiedz mi swoją historię (107)
- Precyzja wyjątkowej opowieści (107)
- Narracyjne wizytówki (109)
- Życie w kilku sekundach (112)
- Opowieści kształtujące los jednostki (119)
- E-reputacja i pułapki sieci (123)
- Zarządzanie cyfrową tożsamością (126)
- Narzędzia budowy e-reputacji (129)
- Blogi nie budują reputacji menedżerów (133)
- 140 znaków skutecznej opowieści (141)
- Engage or die (149)
Rozdział 4. Opowiedz mi o swoim mieście (151)
Rozdział 5. Opowiedz mi o swoim przywództwie (155)
- Jak wygrać wybory dzięki dobrej narracji? (156)
- Opowieść omija pośredników informacji (158)
- Narracja latarnią świata 2.0 (167)
- Dobre opowieści budują frekwencję (175)
- Odbiorca: low information voters (180)
- Nadawca: aktor sceny publicznej (183)
- Rola mediów: wybór polityków z najlepszymi opowieściami (186)
- Codzienna walka narracji (191)
Rozdział 6. Opowiedz mi o swoim kraju... (197)
Do it yourself! (205)