reklama - zainteresowany?

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają - Onepress

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-83-246-3523-8
stron: 224, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Tagi: Marketing | Noc Bestsellerów | Zarządzanie

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

 

Osoby które kupowały "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Spis treści

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Opowiedz albo nie przeszkadzaj (15)

  • Natłok informacji i efekt: attention crash (16)
  • Syzyfowe prace marketingu i public relations (19)
  • Od spełniania potrzeb konsumentów po ich tworzenie (22)
  • Marketing decyduje o wartości (24)
  • Trzy tysiące reklam dziennie (27)
  • Krzyczeć głośniej, jeszcze głośniej (29)
  • Kto opowie świat, ten nim rządzi (37)
  • Powrót komunikacji do korzeni (43)
  • Opowiadanie wciąż tych samych historii, na nowo (45)
  • Łakniemy dobrych historii (51)
  • 31 narratemów i struktura dramatu Szekspirowskiego (54)

Rozdział 2. Opowiedz mi o swojej firmie (57)

  • Podstawa: strategia wizerunkowa (59)
  • Precyzja w komunikacji z otoczeniem (61)
  • Scenariusze dla firm (65)
  • Siła narracji w biznesie (69)
  • Co sprzedajecie? (72)
  • Narracja Steve'a Jobsa (74)
  • Sprzedaż emocji, nie produktów (76)
  • Mniej informacji, więcej historii (78)
  • Porywająca walka narracji (81)
  • Nie kupujemy już marek, ale dobre opowieści (87)
  • W poszukiwaniu marzeń (89)
  • Pięć elementów dobrej narracji (98)

Rozdział 3. Opowiedz mi swoją historię (107)

  • Precyzja wyjątkowej opowieści (107)
  • Narracyjne wizytówki (109)
  • Życie w kilku sekundach (112)
  • Opowieści kształtujące los jednostki (119)
  • E-reputacja i pułapki sieci (123)
  • Zarządzanie cyfrową tożsamością (126)
  • Narzędzia budowy e-reputacji (129)
  • Blogi nie budują reputacji menedżerów (133)
  • 140 znaków skutecznej opowieści (141)
  • Engage or die (149)

Rozdział 4. Opowiedz mi o swoim mieście (151)

Rozdział 5. Opowiedz mi o swoim przywództwie (155)

  • Jak wygrać wybory dzięki dobrej narracji? (156)
  • Opowieść omija pośredników informacji (158)
  • Narracja latarnią świata 2.0 (167)
  • Dobre opowieści budują frekwencję (175)
  • Odbiorca: low information voters (180)
  • Nadawca: aktor sceny publicznej (183)
  • Rola mediów: wybór polityków z najlepszymi opowieściami (186)
  • Codzienna walka narracji (191)

Rozdział 6. Opowiedz mi o swoim kraju... (197)

Do it yourself! (205)

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.