Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają - Onepress

ISBN: 978-83-246-3523-8
stron: 224, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Powiedz mi coÅ› o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
DziÅ›, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężajÄ… mistrzowskie narracje. OgniskujÄ… uwagÄ™ mediów i opinii publicznej. WspomagajÄ… osiÄ…gniÄ™cie sukcesu daleko wykraczajÄ…cego poza swe Å›rodowiska czy branże. PrzykÅ‚ady? ProszÄ™ bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziÅ› sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
- Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
- o sobie (personal branding),
- o firmie (komunikacja korporacyjna),
- o produkcie (komunikacja produktowa),
- o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
- o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. StudiowaÅ‚ zarzÄ…dzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator MiÄ™dzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzÄ™dzia Å›wiata 2.0. Stale współpracuje z miesiÄ™cznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisaÅ‚ - wspólnie z MichaÅ‚em Karnowskim - książkÄ™ pt. Anatomia wÅ‚adzy o zmianach w Å›wiecie mediów, marketingu, PR i polityki.
patronami książki są:
Osoby które kupowały "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)