reklama - zainteresowany?

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają - Onepress

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-83-246-3523-8
stron: 224, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Tagi: Marketing | Noc Bestsellerów | Zarządzanie

Powiedz mi coÅ› o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

DziÅ›, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężajÄ… mistrzowskie narracje. OgniskujÄ… uwagÄ™ mediów i opinii publicznej. WspomagajÄ… osiÄ…gniÄ™cie sukcesu daleko wykraczajÄ…cego poza swe Å›rodowiska czy branże. PrzykÅ‚ady? ProszÄ™ bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziÅ› sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieÅ›cie, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. StudiowaÅ‚ zarzÄ…dzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator MiÄ™dzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzÄ™dzia Å›wiata 2.0. Stale współpracuje z miesiÄ™cznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisaÅ‚ - wspólnie z MichaÅ‚em Karnowskim - książkÄ™ pt. Anatomia wÅ‚adzy o zmianach w Å›wiecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

 

Osoby które kupowały "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.