reklama - zainteresowany?

Marketing na rynku międzynarodowym - Onepress

Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Grzegorczyk Wojciech
ISBN: 978-8-3264-4084-7
stron: 306, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

Tagi: Marketing

W podrÄ™czniku zostaÅ‚y omówione podstawowe zagadnienia zwiÄ…zane z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… marketingowÄ… na rynku miÄ™dzynarodowym. Autor wyjaÅ›nia:

  • w jaki sposób prowadzone sÄ… badania marketingowe rynków zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje siÄ™ przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć dziaÅ‚alność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować siÄ™ firmy przy wyborze formy dziaÅ‚alnoÅ›ci,
  • jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
  • na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali miÄ™dzynarodowej,
  • należy zorganizować komórkÄ… marketingowÄ… przedsiÄ™biorstwa, która nie ogranicza swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci do rynku krajowego.

Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostaÅ‚y zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarzÄ…dzania, marketingu i miÄ™dzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiÄ™biorstw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych.

 


 

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

 

Osoby które kupowały "Marketing na rynku międzynarodowym", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.