Marketing na rynku międzynarodowym - Onepress
Autor: Grzegorczyk Wojciech
ISBN: 978-8-3264-4084-7
stron: 306, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
ISBN: 978-8-3264-4084-7
stron: 306, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tagi: Marketing
W podrÄ™czniku zostaÅ‚y omówione podstawowe zagadnienia zwiÄ…zane z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… marketingowÄ… na rynku miÄ™dzynarodowym. Autor wyjaÅ›nia:
- w jaki sposób prowadzone sÄ… badania marketingowe rynków zagranicznych,
- jakie metody wykorzystuje siÄ™ przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć dziaÅ‚alność,
- jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
- jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
- na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
- należy zorganizować komórkÄ… marketingowÄ… przedsiÄ™biorstwa, która nie ogranicza swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostaÅ‚y zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarzÄ…dzania, marketingu i miÄ™dzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiÄ™biorstw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych.
Osoby które kupowały "Marketing na rynku międzynarodowym", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)