reklama - zainteresowany?

Marketing na rynku międzynarodowym - Onepress

Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Grzegorczyk Wojciech
ISBN: 978-8-3264-4084-7
stron: 306, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

Tagi: Marketing

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:

  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
  • jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
  • na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
  • należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.

Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

 


 

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing na rynku międzynarodowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.