reklama - zainteresowany?

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - Onepress

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk
ISBN: 978-83-8220-029-4
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,95 zł

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach miÄ™dzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczÄ…ce badaÅ„ marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy dziaÅ‚ania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzglÄ™dniajÄ…ce aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku miÄ™dzynarodowym.

Ostatnia część książki obejmuje przykÅ‚ady dziaÅ‚aÅ„ marketingowych polskich przedsiÄ™biorstw z różnych branż dziaÅ‚ajÄ…cych na rynkach zagranicznych. OdnoszÄ… siÄ™ one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowiÄ… doskonaÅ‚Ä… ilustracjÄ™ funkcjonowania firm na rynku miÄ™dzynarodowym – mogÄ… być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać siÄ™ pomocne dla menedżerów przedsiÄ™biorstw.

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

 

Osoby które kupowały "Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.