reklama - zainteresowany?

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - Onepress

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk
ISBN: 978-83-8220-029-4
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,95 zł

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.

Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

 

Osoby które kupowały "Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.