Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - Onepress
ISBN: 978-83-8220-029-4
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,95 zł
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach miÄ™dzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczÄ…ce badaÅ„ marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy dziaÅ‚ania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzglÄ™dniajÄ…ce aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku miÄ™dzynarodowym.
Ostatnia część książki obejmuje przykÅ‚ady dziaÅ‚aÅ„ marketingowych polskich przedsiÄ™biorstw z różnych branż dziaÅ‚ajÄ…cych na rynkach zagranicznych. OdnoszÄ… siÄ™ one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowiÄ… doskonaÅ‚Ä… ilustracjÄ™ funkcjonowania firm na rynku miÄ™dzynarodowym – mogÄ… być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać siÄ™ pomocne dla menedżerów przedsiÄ™biorstw.
Osoby które kupowały "Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)