reklama - zainteresowany?

Marketing mobilny - Onepress

Marketing mobilny
Autor: Sebastian Konkol
ISBN: 978-83-246-2247-4
stron: 208, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-04-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing mobilny

Tagi: E-biznes | Marketing

  • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
  • OsiÄ…gaj wysoki poziom skutecznoÅ›ci
  • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
  • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
  • Postaw na dialog z odbiorcÄ… reklamy
  • Wykorzystuj efekt synergii

Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostaÅ‚ych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

Naciśnij zieloną słuchawkę!

Zapewne zauważyÅ‚eÅ› już, że na Å›wiecie jedynym pewnikiem jest zmiana. PostÄ™p technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzÄ™dzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdujÄ… siÄ™ w ciÄ…gÅ‚ym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupeÅ‚nie tak, jak gdyby stanowiÅ‚y precyzyjny mechanizm kół zÄ™batych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i TwojÄ… firmÄ™. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu Å‚upanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyÅ‚ania niewielkich wiadomoÅ›ci. Jednak w to coraz mniejsze urzÄ…dzenie "wbudowywany jest" coraz wiÄ™kszy potencjaÅ‚! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodlegÅ‚ej przyszÅ‚oÅ›ci ma szanse stać siÄ™ jednym z głównych, podstawowych narzÄ™dzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potÄ™g — marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniajÄ… postrzeganie roli reklamy i ocenÄ™ jej skutecznoÅ›ci — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie wiÄ™ksza niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwoÅ›ci wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpoÅ›rednio do indywidualnego odbiorcy.


Patron medialny:

Dodaj do koszyka Marketing mobilny

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing mobilny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.