Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka - Onepress
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Książka jest nowoczesnym podrÄ™cznikiem przeznaczonym dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, w szczególnoÅ›ci zwiÄ…zanych z biznesem miÄ™dzynarodowym. Celem autorów byÅ‚o stworzenie publikacji, która Å‚Ä…czy teoriÄ™ z praktykÄ… w taki sposób, by czytelnicy byli jak najlepiej przygotowani do pracy w dziaÅ‚ach marketingu najwiÄ™kszych zagranicznych koncernów.
W książce opisane zostały takie tematy, jak:
- wspóÅ‚czesne trendy w miÄ™dzynarodowym otoczeniu przedsiÄ™biorstwa,
- procesy internacjonalizacji przedsiębiorstwa,
- marketing partnerski na rynkach międzynarodowych,
- tworzenie produktów na rynkach B2B i B2C,
- problem standaryzacji produktów,
- koncepcje marki i pozycjonowania portfela.
Osoby które kupowały "Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)