reklama - zainteresowany?

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka - Onepress

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka
ISBN: 978-8-3011-7981-6
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Tagi: Marketing

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, w szczególności związanych z biznesem międzynarodowym. Celem autorów było stworzenie publikacji, która łączy teorię z praktyką w taki sposób, by czytelnicy byli jak najlepiej przygotowani do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

W książce opisane zostały takie tematy, jak:

- współczesne trendy w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstwa,
- procesy internacjonalizacji przedsiębiorstwa,
- marketing partnerski na rynkach międzynarodowych,
- tworzenie produktów na rynkach B2B i B2C,
- problem standaryzacji produktów,
- koncepcje marki i pozycjonowania portfela.

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

 

Osoby które kupowały "Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.