reklama - zainteresowany?

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka - Onepress

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka
ISBN: 978-8-3011-7981-6
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Tagi: Marketing

Książka jest nowoczesnym podrÄ™cznikiem przeznaczonym dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, w szczególnoÅ›ci zwiÄ…zanych z biznesem miÄ™dzynarodowym. Celem autorów byÅ‚o stworzenie publikacji, która Å‚Ä…czy teoriÄ™ z praktykÄ… w taki sposób, by czytelnicy byli jak najlepiej przygotowani do pracy w dziaÅ‚ach marketingu najwiÄ™kszych zagranicznych koncernów.

W książce opisane zostały takie tematy, jak:

- wspóÅ‚czesne trendy w miÄ™dzynarodowym otoczeniu przedsiÄ™biorstwa,
- procesy internacjonalizacji przedsiębiorstwa,
- marketing partnerski na rynkach międzynarodowych,
- tworzenie produktów na rynkach B2B i B2C,
- problem standaryzacji produktów,
- koncepcje marki i pozycjonowania portfela.

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

 

Osoby które kupowały "Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.