reklama - zainteresowany?

Marketing internetowy w małej firmie - Onepress

Marketing internetowy w małej firmie
Autor: Holly Berkley
Tytuł oryginału: Low-Budget Online Marketing
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 83-7361-895-3
stron: 144, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-06-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie

Tagi: E-biznes | Mała firma | Marketing

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.

Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.

  • Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej
  • Przygotowywanie treÅ›ci witryny WWW
  • Organizacja kampanii e-mailowych
  • Budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy
  • Programy partnerskie
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Stosowanie banerów reklamowych
  • Współpraca z wykonawcami witryn WWW

Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie

Spis treści

Marketing internetowy w ma

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.