reklama - zainteresowany?

Marketing internetowy. Szybkie Å‚Ä…cze z klientami - Onepress

Marketing internetowy. Szybkie Å‚Ä…cze z klientami
Autor: Jon Reed
Tytuł oryginału: Get Up To Speed with Online Marketing: How to use websites, blogs, social networking and much more
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3759-1
stron: 272, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing internetowy. Szybkie Å‚Ä…cze z klientami

Tagi: E-biznes | Marketing | Noc Bestsellerów

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiÄ™kszania Twojej widocznoÅ›ci w przeglÄ…darce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treÅ›ci, które zostanÄ… docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter


Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn. Oczywiście możesz też zajrzeć na stronę internetową tej książki, www.getuptospeed.biz.

Dodaj do koszyka Marketing internetowy. Szybkie Å‚Ä…cze z klientami

 

Osoby które kupowały "Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Marketing internetowy. Szybkie Å‚Ä…cze z klientami

Spis treści

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami -- spis treści

Podziękowania (7)

O autorze (9)

Wprowadzenie (11)

Część I. Przede wszystkim strategia

Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)

Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)

Część II. Przejdź do trybu online

Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)

Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)

Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)

Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny

Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)

Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)

Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)

Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)

Część IV. Otwórz się na innych

Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)

Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)

Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)

Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201)

Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)

Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)

Część V. Zapewnij sobie pomoc

Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)

Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)

Dodaj do koszyka Marketing internetowy. Szybkie Å‚Ä…cze z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.