Marketing i finanse w przedsiębiorstwie - Onepress

Autor: Adamska Agata, Dąbrowski Tomasz
ISBN: 978-8-3748-3405-6
stron: 230, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,57 zł (poprzednio: 44,85 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,28 zł)
ISBN: 978-8-3748-3405-6
stron: 230, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,57 zł (poprzednio: 44,85 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,28 zł)
W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?
Osoby które kupowały "Marketing i finanse w przedsiębiorstwie", wybierały także:
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- B 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Jak inwestowa 67,00 zł, (30,15 zł -55%)