reklama - zainteresowany?

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie - Onepress

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie
Autor: Adamska Agata, Dąbrowski Tomasz
ISBN: 978-8-3748-3405-6
stron: 230, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,57 zł (poprzednio: 44,85 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,28 zł)

Dodaj do koszyka Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

Tagi: Finanse | Marketing

W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?

 


 

Dodaj do koszyka Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

 

Osoby które kupowały "Marketing i finanse w przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.