reklama - zainteresowany?

Marketing gier wideo - Onepress

Marketing gier wideo
ebook
Autor: Kamil Sikora
ISBN: 978-8-3790-0057-9
stron: 273, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,01 zł

Dodaj do koszyka Marketing gier wideo

Tagi: Marketing


Analiza kluczowych pojęć wspóÅ‚czesnego marketingu w kontekÅ›cie rynku gier wideo, odsÅ‚aniajÄ…ca kulisy branży oraz powody, dla których gÅ‚upota boli i nie daje siÄ™ tak Å‚atwo odkrÄ™cić.

Marketing – sÅ‚owo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez wiÄ™kszość jednak, w gruncie rzeczy, nie do koÅ„ca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródÅ‚o wszelkiego zÅ‚a, dla twórców źródÅ‚o zÅ‚a zdefiniowanego. A gdyby tak ukazać fakty od kuchni, dostarczyć uniwersalnych narzÄ™dzi i dowieść, że przewidywanie wydarzeÅ„ w branży jest równie proste, co manipulowanie graczem, odpowiadajÄ…c jednoczeÅ›nie m.in. na pytania: • Dlaczego obcy w Crysisie przypominajÄ… latajÄ…ce lodówki?
• Dlaczego szczęśliwy gracz to zmanipulowany gracz?
• Dlaczego zdobywaniu osiÄ…gnięć bliżej do transu narkotycznego, niż pielenia ogródka?
• Na co komu elementy QTE w NFS: the Run?
• Jak tworzyć gry spójne i dopasowane do potrzeb wybranych grup, których treÅ›ci bÄ™dÄ… tuszować bÅ‚Ä™dy, przy jednoczesnym eksponowaniu pożądanej przez twórców wartoÅ›ci?

Kamil Sikorainżynier oprogramowania, absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Produkcja Gier Wideo. Na co dzień analityk biznesowy, będący właścicielem polsko-irlandzkiego studia Bandoneon Games, zajmującego się projektowaniem i wytwarzaniem marketingowych gier wideo. Prelegent podczas ZTG 2012 oraz uczestnik Digital Dragons 2012.

Dodaj do koszyka Marketing gier wideo

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing gier wideo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.