reklama - zainteresowany?

Marketing gier wideo - Onepress

Marketing gier wideo
ebook
Autor: Kamil Sikora
ISBN: 978-8-3790-0057-9
stron: 273, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,01 zł

Dodaj do koszyka Marketing gier wideo

Tagi: Marketing


Analiza kluczowych pojęć wspóÅ‚czesnego marketingu w kontekÅ›cie rynku gier wideo, odsÅ‚aniajÄ…ca kulisy branży oraz powody, dla których gÅ‚upota boli i nie daje siÄ™ tak Å‚atwo odkrÄ™cić.

Marketing – sÅ‚owo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez wiÄ™kszość jednak, w gruncie rzeczy, nie do koÅ„ca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródÅ‚o wszelkiego zÅ‚a, dla twórców źródÅ‚o zÅ‚a zdefiniowanego. A gdyby tak ukazać fakty od kuchni, dostarczyć uniwersalnych narzÄ™dzi i dowieść, że przewidywanie wydarzeÅ„ w branży jest równie proste, co manipulowanie graczem, odpowiadajÄ…c jednoczeÅ›nie m.in. na pytania: • Dlaczego obcy w Crysisie przypominajÄ… latajÄ…ce lodówki?
• Dlaczego szczęśliwy gracz to zmanipulowany gracz?
• Dlaczego zdobywaniu osiÄ…gnięć bliżej do transu narkotycznego, niż pielenia ogródka?
• Na co komu elementy QTE w NFS: the Run?
• Jak tworzyć gry spójne i dopasowane do potrzeb wybranych grup, których treÅ›ci bÄ™dÄ… tuszować błędy, przy jednoczesnym eksponowaniu pożądanej przez twórców wartoÅ›ci?

Kamil Sikorainżynier oprogramowania, absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Produkcja Gier Wideo. Na co dzień analityk biznesowy, będący właścicielem polsko-irlandzkiego studia Bandoneon Games, zajmującego się projektowaniem i wytwarzaniem marketingowych gier wideo. Prelegent podczas ZTG 2012 oraz uczestnik Digital Dragons 2012.

Dodaj do koszyka Marketing gier wideo

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing gier wideo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.