Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku - Onepress

ISBN: 978-83-283-3686-5
Format: 140x208, okładka: miękka
Księgarnia: Onepress
Książka będzie dostępna od listopada 2021
Przewodnik po przyszłości marketingu
Żyjemy w epoce dynamicznych zmian, zachodzących zarówno w obszarze technologii, jak i w zależnych od nich mediach. W płynnej rzeczywistości nie jest możliwe określenie jednej, sprawdzalnej wizji tego, jak będzie kształtować się sytuacja za dziesięć czy nawet pięć lat. Nawet jeśli wziąć pod uwagę aktualne tempo i kierunki rozwoju, ciężko ze stuprocentową pewnością powiedzieć, co będzie za dwa lata... Przyszłości po prostu nie da się przewidzieć. Można natomiast pokusić się o ostrożne jej prognozowanie (ang. foresight), oparte na tym, czym dysponowaliśmy wczoraj, co mamy dziś i o czym wiemy, że będzie dostępne jutro. To ważne, bo odpowiednie przygotowanie na zmiany oznacza „być albo nie być” dla większości aktualnie działających biznesów.
Jak skutecznie porozumieć się z millenialsami i kolejnymi pokoleniami młodych, żyjących coraz bardziej w świecie online? Jakie możliwości i zagrożenia przyniesie ze sobą sztuczna inteligencja? Jak wykorzystać rosnący potencjał Big Data? Czy w przyszłości firma będzie w stanie obejść się bez automatyzacji marketingu? Czy automatyzację można pogodzić z pozornie sprzecznym trendem personalizacji przekazu? Jak odnaleźć się w świecie mobile, internetu rzeczy i najróżniejszych technologii śledczych? Autor niniejszej książki nie jest jasnowidzem, jest jednak specjalistą nowoczesnego marketingu i pilnie śledzi bieżące trendy. Stworzony przez niego poradnik to swego rodzaju przewodnik po jednej lub kilku prawdopodobnych wersjach przyszłości. Może Ci pomóc w oszacowaniu nadchodzących szans i zagrożeń.
Zobacz także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
[ERROR]