reklama - zainteresowany?

Marketing doświadczeń w internecie - Onepress

Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Kacprzak Agnieszka
ISBN: 978-8-3255-9487-9
stron: 218, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 76,28 zł (poprzednio: 88,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,42 zł)

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń w internecie

Tagi: Marketing

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwoÅ›ci zastosowania poszczególnych moduÅ‚ów marketingu doÅ›wiadczeÅ„ (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
  • przedstawia wyniki badaÅ„ iloÅ›ciowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doÅ›wiadczeÅ„ zakupowych w Internecie,
  • analizuje wyniki badaÅ„ jakoÅ›ciowych skupionych miÄ™dzy innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doÅ›wiadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupeÅ‚nia lukÄ™ w wiedzy na temat marketingu doÅ›wiadczeÅ„ wynikajÄ…cÄ… z nieznajomoÅ›ci możliwoÅ›ci wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistoÅ›ci wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogÄ…ce posÅ‚użyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowaÅ‚a ona niezapomniane doÅ›wiadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji sÄ… badacze zajmujÄ…cy siÄ™ tematykÄ… marketingu i zachowaÅ„ konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzÄ…cych badania rynkowe, menedżerowie dziaÅ‚ów marketingu, przedsiÄ™biorcy i wÅ‚aÅ›ciciele firm. Książka powinna zainteresować również wykÅ‚adowców i studentów specjalizujÄ…cych siÄ™ w e-biznesie.

Praca realizuje cel poznawczy, projektowy i aplikacyjny. Zamieszczone w niej praktyczne wnioski mogÄ… posÅ‚użyć e-sprzedawcom dostosować siÄ™ do potrzeb konsumentów epoki postmodernizmu, którzy poszukujÄ… doÅ›wiadczeÅ„ w trakcie ich Å›cieżki zakupowej, czyli drogi, jakÄ… przebywajÄ… od chwili pojawienia siÄ™ potrzeby do dokonania zakupu produktów tÄ™ potrzebÄ™ zaspokajajÄ…cych. Grupy docelowe – czytelnicy tej publikacji to nie tylko naukowcy czy studenci, zainteresowani problematykÄ… e-handlu, ale także praktycy, szukajÄ…cy pomysÅ‚ów i inspiracji do poprawy swej pozycji konkurencyjnej.

Prof. dr hab. Andrzej Sznajder
Zakład Strategii Marketingowych
SzkoÅ‚a GÅ‚ówna Handlowa w Warszawie

Oceniania monografia stanowi wartościową i oryginalną publikację. Wyznacza ona kierunki dalszych badań naukowych w obszarze marketingu doświadczeń.

Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń w internecie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń w internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.