reklama - zainteresowany?

Marketing doświadczeń w Internecie - Onepress

Marketing doświadczeń w Internecie
ebook
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9488-6
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 75,65 zł (poprzednio: 87,97 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,32 zł)

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń w Internecie

Tagi: Marketing

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwoÅ›ci zastosowania poszczególnych modułów marketingu doÅ›wiadczeÅ„ (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
  • przedstawia wyniki badaÅ„ iloÅ›ciowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doÅ›wiadczeÅ„ zakupowych w Internecie,
  • analizuje wyniki badaÅ„ jakoÅ›ciowych skupionych miÄ™dzy innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doÅ›wiadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.

Praca realizuje cel poznawczy, projektowy i aplikacyjny. Zamieszczone w niej praktyczne wnioski mogą posłużyć e-sprzedawcom dostosować się do potrzeb konsumentów epoki postmodernizmu, którzy poszukują doświadczeń w trakcie ich ścieżki zakupowej, czyli drogi, jaką przebywają od chwili pojawienia się potrzeby do dokonania zakupu produktów tę potrzebę zaspokajających. Grupy docelowe - czytelnicy tej publikacji to nie tylko naukowcy czy studenci, zainteresowani problematyką e-handlu, ale także praktycy, szukający pomysłów i inspiracji do poprawy swej pozycji konkurencyjnej.

Prof. dr hab. Andrzej Sznajder
Zakład Strategii Marketingowych
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Oceniania monografia stanowi wartościową i oryginalną publikację. Wyznacza ona kierunki dalszych badań naukowych w obszarze marketingu doświadczeń.

Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń w Internecie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń w Internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.