reklama - zainteresowany?

Marketing doświadczeń - Onepress

Marketing doświadczeń
Autor: Boguszewicz-Kreft Monika
ISBN: 978-8-3755-6556-0
stron: 302, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,95 zł (poprzednio: 57,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Tagi: Marketing

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:

- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,

- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,

- stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.