reklama - zainteresowany?

Marketing doświadczeń - Onepress

Marketing doświadczeń
Autor: Boguszewicz-Kreft Monika
ISBN: 978-8-3755-6556-0
stron: 302, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,95 zł (poprzednio: 57,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Tagi: Marketing

PrzeciÄ™tność, bylejakość i banaÅ‚ staÅ‚y siÄ™ w marketingu normÄ…. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywoÅ‚ujÄ… znudzenie i irytacjÄ™. WÄ…tpliwa jakość przynosi wÄ…tpliwÄ… skuteczność. Marketing w praktyce staÅ‚ siÄ™ fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnÄ…cej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniajÄ…cych siÄ™ wymaganiach, - pragnÄ…cych przeżyć swoje życie w sposób peÅ‚ny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje siÄ™ drugorzÄ™dna, ważne natomiast jest osiÄ…gniÄ™cie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominujÄ…cej w przedsiÄ™biorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominujÄ… przeciÄ™tne produkty materialne i usÅ‚ugi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie majÄ… do niej zastrzeżeÅ„, szybko zapominajÄ… i nie wpÅ‚ywa ona na wzrost ich lojalnoÅ›ci. To olbrzymie wyzwanie na miarÄ™ powstania nowego paradygmatu marketingu - doÅ›wiadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie byÅ‚a tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:

- oddziaÅ‚uje siÄ™ na zmysÅ‚y, emocje i intelekt konsumentów,

- traktuje siÄ™ klienta jako aktywnego wspóÅ‚twórcÄ™ wartoÅ›ci,

- stosuje nowatorskie metody zarzÄ…dcze.

Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykÅ‚ady marketingu doÅ›wiadczeÅ„ wyznaczajÄ… nowy jakoÅ›ciowo standard oferowanej wartoÅ›ci dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczÄ… siÄ™ nowych rozwiÄ…zaÅ„, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrujÄ… wielkÄ… marketingowÄ… zmianÄ™.

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

 

Osoby które kupowały "Marketing doświadczeń", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.