reklama - zainteresowany?

Marketing doświadczeń - Onepress

Marketing doświadczeń
Autor: Skowronek Iwona
ISBN: 978-8-3756-1244-8
stron: 286, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,06 zł (poprzednio: 54,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,66 zł)

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Tagi: Marketing

W serii Instytutu ZarzÄ…dzania WartoÅ›ciÄ… SzkoÅ‚y GÅ‚ównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane sÄ… najnowsze wyniki badaÅ„ nad wartoÅ›ciÄ… ekonomicznÄ…. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekÅ›cie naukowym, biznesowym, technologicznym, spoÅ‚ecznym i globalnym. Książka wyjaÅ›nia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy.

Wskazuje, jak ksztaÅ‚tować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentownoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa poprzez:
-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
-budowę emocjonalnych podstaw lojalności
-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia wspóÅ‚czesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujÄ™cie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarzÄ…dzania firmÄ…. Problematyka tworzenia i zarzÄ…dzania wizerunkiem firm oraz marketingu doÅ›wiadczeÅ„ jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiÄ™biorstw, którzy tworzÄ… lub majÄ… wpÅ‚yw na ich strategie.

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

 

Osoby które kupowały "Marketing doświadczeń", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing doświadczeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.