Marketing doświadczeń - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1244-8
stron: 286, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,06 zł (poprzednio: 54,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,66 zł)
W serii Instytutu ZarzÄ…dzania WartoÅ›ciÄ… SzkoÅ‚y GÅ‚ównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane sÄ… najnowsze wyniki badaÅ„ nad wartoÅ›ciÄ… ekonomicznÄ…. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekÅ›cie naukowym, biznesowym, technologicznym, spoÅ‚ecznym i globalnym. Książka wyjaÅ›nia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy.
Wskazuje, jak ksztaÅ‚tować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentownoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa poprzez:
-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
-budowę emocjonalnych podstaw lojalności
-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia wspóÅ‚czesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujÄ™cie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarzÄ…dzania firmÄ…. Problematyka tworzenia i zarzÄ…dzania wizerunkiem firm oraz marketingu doÅ›wiadczeÅ„ jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiÄ™biorstw, którzy tworzÄ… lub majÄ… wpÅ‚yw na ich strategie.
Osoby które kupowały "Marketing doświadczeń", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)