reklama - zainteresowany?

Marketing dla inżynierów - Onepress

Marketing dla inżynierów
Autor: Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
ISBN: 978-8-3208-1999-1
stron: 296, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów

Tagi: Marketing

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:

  • genezÄ™, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszÅ‚e tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
  • partnerskie podejÅ›cie do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
  • aktywizowanie nabywców finalnych poprzez wÅ‚Ä…czanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
  • stosowanie marketingowego podejÅ›cia do pracowników, pozwalajÄ…cego na zaspokajanie ich oczekiwaÅ„, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiÄ…ganie rynkowych celów przedsiÄ™biorstwa (marketing personalny);
  • przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów

 

Osoby które kupowały "Marketing dla inżynierów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.