reklama - zainteresowany?

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Onepress

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Curtis Tony
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-1184-7
stron: 484, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tagi: Marketing

Dzisiejsi pracodawcy wymagajÄ…, aby ich kadra techniczna byÅ‚a wszechstronnie wyksztaÅ‚cona. Powinna znać nie tylko wÅ‚asnÄ… dziedzinÄ™, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem poÅ‚Ä…czenie technologii z myÅ›leniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Podręcznik składa się z czterech części.

  1. Pierwsza opisuje wspóÅ‚czesne zagadnienia i konteksty marketingu.
  2. Druga to przeglÄ…d siedmiu skÅ‚adników mieszanki marketingowej.
  3. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykÅ‚ad o umiejÄ™tnoÅ›ciach negocjacyjnych.
  4. Czwarta przedstawia trzy gÅ‚ówne obszary, na których kadra techniczna styka siÄ™ z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

 

Osoby które kupowały "Marketing dla inżynierów naukowców i technologów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.