Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Onepress
Autor: Curtis Tony
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-1184-7
stron: 484, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-1184-7
stron: 484, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)
Tagi: Marketing
Dzisiejsi pracodawcy wymagajÄ…, aby ich kadra techniczna byÅ‚a wszechstronnie wyksztaÅ‚cona. Powinna znać nie tylko wÅ‚asnÄ… dziedzinÄ™, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem poÅ‚Ä…czenie technologii z myÅ›leniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części.
- Pierwsza opisuje wspóÅ‚czesne zagadnienia i konteksty marketingu.
- Druga to przeglÄ…d siedmiu skÅ‚adników mieszanki marketingowej.
- Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykÅ‚ad o umiejÄ™tnoÅ›ciach negocjacyjnych.
- Czwarta przedstawia trzy gÅ‚ówne obszary, na których kadra techniczna styka siÄ™ z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Osoby które kupowały "Marketing dla inżynierów naukowców i technologów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)