reklama - zainteresowany?

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - Onepress

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Autor: Jeanette McMurtry
Tytuł oryginału: Marketing For Dummies, 5th edition
Tłumaczenie: Jacek Romański
ISBN: 978-83-283-5903-1
stron: 448, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2020-02-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tagi: Marketing

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmÄ™ rodzinnÄ…, organizacjÄ™ non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalnÄ… markÄ™, czy Å›redniej wielkoÅ›ci przedsiÄ™biorstwo, które chce siÄ™ rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogÄ… Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni siÄ™ do zwiÄ™kszenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

  • Wykorzystanie psychologii wyboru
  • Opanowanie narzÄ™dzi i taktyk internetowych
  • Budowanie marki rozwijajÄ…cej siÄ™ w sposób zrównoważony
  • Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
  • ZarzÄ…dzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

 

Osoby które kupowały "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.