Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - Onepress
Tytuł oryginału: Marketing For Dummies, 5th edition
Tłumaczenie: Jacek Romański
ISBN: 978-83-283-5903-1
stron: 448, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2020-02-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych
Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmÄ™ rodzinnÄ…, organizacjÄ™ non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalnÄ… markÄ™, czy Å›redniej wielkoÅ›ci przedsiÄ™biorstwo, które chce siÄ™ rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogÄ… Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni siÄ™ do zwiÄ™kszenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
- Wykorzystanie psychologii wyboru
- Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
- Budowanie marki rozwijajÄ…cej siÄ™ w sposób zrównoważony
- Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
- ZarzÄ…dzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Osoby które kupowały "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)